Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilary schreef:Varekaj schreef:Algemene vraag: wat zouden jullie doen als er geen stal zo dicht bij huis is? Of die is er wel maar stuk duurder of niet helemaal wat je wil?
Met de eisen die wij hebben is er geen stal dichterbij. Als we hier niet konden staan, zouden we verhuizen.
Varekaj schreef:Algemene vraag: wat zouden jullie doen als er geen stal zo dicht bij huis is? Of die is er wel maar stuk duurder of niet helemaal wat je wil?
Varekaj schreef:Algemene vraag: wat zouden jullie doen als er geen stal zo dicht bij huis is? Of die is er wel maar stuk duurder of niet helemaal wat je wil?
Waar ik nu sta kan een stuk beter maar al bij al staan de paarden er wel goed. Vooral omdat ze met regelmaat wel buiten kunnen met sociaal contact. Met dit weer is het niet dagelijks maar voor zover ik weet is dit de enige stal waar ze überhaupt paddocks hebben...
gewoon door n prachtige plaats die ik niet kende.. en zo dichtbij
En mochten mensen het gaan vragen: naar mijn werk fiets ik ook ja
(14 km op elektrische fiets).
Ieder voordeel heeft zijn nadeel.
En dan moet ik ook weer terug.
Chasey schreef:Thuis ben je veel tijd kwijt aan klusjes voor de paarden. Voeren, mesten, gewoon de hele verzorging. Als je hem op volpension hebt een eind uit de buurt, dan heft dat qua tijd wel weer op. Een paard kost gewoon tijd en geld.![]()
Diane_ schreef:Interessant topic! Zelf woon ik gelukkig vlakbij het bos - landgoed den Treek - en staan mijn paarden nu op 1 km van huis (moet alles zelf doen, dus dat is ook wel fijn!). Kan gewoon lekker op de fiets.
Wat voor mij echter een spelbreker zou zijn bij lange reistijd: ik probeer vanwege milieu overwegingen zo min mogelijk de auto te pakken. Elke dag een uur in de auto (voor de paarden) voelt voor mij gewoon heel verkeerd. Ik heb ze een poosje wat verder weg gehad, maar ik ging dan niet voor even, omdat ik dat zonde vond.
Overigens wil ik zeker niemand veroordelen hoor, maar dit werd door niemand genoemd, dus vandaar dat ik wilde laten weten dat dit voor sommige mensen ook een reden kan zijn.En mochten mensen het gaan vragen: naar mijn werk fiets ik ook ja
(14 km op elektrische fiets).