Een 3e paard erbij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 12:13

Sja, misschien dat hij in een kudde met goede omheining en eten geen behoefte heeft om eruit te springen. Ik vind dit dus echt niet kunnen. Paard krijgt nodige verzorging niet wanneer nodig, sorry maar daar is geen excuus voor. Of je regelt iets of je doet hem weg.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:13

poes schreef:
Sja, misschien dat hij in een kudde met goede omheining en eten geen behoefte heeft om eruit te springen. Ik vind dit dus echt niet kunnen. Paard krijgt nodige verzorging niet wanneer nodig, sorry maar daar is geen excuus voor. Of je regelt iets of je doet hem weg.

Dat vind ik ook en dat is hier ook eens gezegd door mij maar dan neemt TS het weer op voor de eigenaresse.........

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:26

Kun je niet om en om doen, ene dag voor je pony's andere voor het paard. Tenzij je zin hebt in beide? Maar dan heeft steeds of pony's of paard prioriteit.
Gewoon een tijdje uitproberen. Of ben je bang dat je het paard veeeeel te leuk gaat vinden :)

pmarena

Re: Een 3e paard erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:12

Ik ben bang dat dat punt al voorbij is, TS klinkt verliefd :D Wel erg fijn voor het paard :)

Misschien kan je iets regelen dat paard een stukje naast jouw ponies krijgt en je de boel een beetje samen kan trekken? :)