bruintje123 schreef:Ja ik verbaas me echt over het nonchalante gedrag van een zo belangrijkheid "bezit"
Dan kun je mij er wel op "aanvallen" het doordrammen noemen, wat je wilt, toch zegt het heel veel over die mensen en hun verantwoordelijkheid. Daarom de getrapte teentjes.
Die vergeten kast, ja jammer dan.
Maar een nacht zonder hooi. En niet alle paarden staan op stro. Er staan er zoveel op vlas.
Dat is uren zonder ruwvoer.
Daarnaast al staan ze wel op stro verstoppingskoliek is dan ook niet uit te sluiten.
En dan kun je wel nu stoer zeggen ze leven nog. Ja mooi, maar niet door het geweldig goede gedrag, meer door geluk.
En als je je paard niet na borstelt, niet na controleert, dan is het extra oppassen dat je ze niet laat staan met peesbeschermers als je die gebruikt.
Maar goed, ook daar zal ik wel een vreemde zijn dat ik ook een geschoren paard even na borstel.
Ja dat duurt korter dan. Dat wel.
En het is inderdaad wat Kiki zegt het zijn altijd dezelfde die het vergeten.
Dat zijn dan ook vaak degene waar op een gegeven moment de stalhouder het ook niet meer bij geeft.
Want ja daar word het stalgeld immers ook niet voor betaald.
Uhuh ja want jij vergeet nooit wat? Wat ik al zei, je vergeet iets niet expres en je hebt dus geen controle over wat je vergeet en wat niet.
en tuurlijk is het erg dat ze zonder staan, maar om het nou echt op enorm geluk te gooien dat ze na een nachtje geen hooi nog leven is wat overdreven
(tenzij je al een heel verzwakt paardje hebt staan)
Als je het altijd vergeet is het wat anders, dan zou je je paard beter in volpension kunnen zetten of iets anders moeten verzinnen, maar dat is hier totaal niet het geval..