Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laurievc schreef:Chip hangt er echt vanaf waar die zit en hoe. Ik heb er zelf 2 staan met een chip. Laten herkeuren en naar verschillende DA's doorgestuurd. Allen van mening dat ze goed ingekapseld zitten en dat de kans groot was dat ze er nooit last van gingen hebben. En als ze last hadden was het makkelijk te opereren.
TS, gewoon goed navragen bij DA. Ik lijk ook telkens de pech te hebben om paarden met chips te treffen maar tot hiertoe nog geen problemen mee gehad
Babootje schreef:Laurievc schreef:Chip hangt er echt vanaf waar die zit en hoe. Ik heb er zelf 2 staan met een chip. Laten herkeuren en naar verschillende DA's doorgestuurd. Allen van mening dat ze goed ingekapseld zitten en dat de kans groot was dat ze er nooit last van gingen hebben. En als ze last hadden was het makkelijk te opereren.
TS, gewoon goed navragen bij DA. Ik lijk ook telkens de pech te hebben om paarden met chips te treffen maar tot hiertoe nog geen problemen mee gehad
Maar er is tijd een kans dat ze er wel last van krijgen. Chips zo mogelijk altijd weg laten halen. Zitten ze op een inoperabele plek zou ik ze niet willen hebben.
Laurievc schreef:Laurievc schreef:Chip hangt er echt vanaf waar die zit en hoe. Ik heb er zelf 2 staan met een chip. Laten herkeuren en naar verschillende DA's doorgestuurd. Allen van mening dat ze goed ingekapseld zitten en dat de kans groot was dat ze er nooit last van gingen hebben. En als ze last hadden was het makkelijk te opereren.
Maar er is tijd een kans dat ze er wel last van krijgen. Chips zo mogelijk altijd weg laten halen. Zitten ze op een inoperabele plek zou ik ze niet willen hebben.
Babootje schreef:Klopt! Hier hetzelfde, niet operabel is zoiezo laten staan. Hangt er ook echt vanaf waar ze zitten en hoe. Gelukkig heb ik wel een goede DA die me hierin raad geeft en willen we altijd enkele opinies. Ik laat pas opereren als ze er last van hebben, een gezond paard, die misschien nooit last zal hebben, onder narcose vind ik niet zo'n leuke gedachte maar dat is ook een persoonlijke mening. Zijn er veel die het preventief laten verwijderen
. Maar dat is aan jullie.