Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antje_vip schreef:Meid, ik hoop toch niet datje je paard wil wegdoen "als hij wat sloom wordt"...
Lieved schreef:Weet iemand ook toevallig of 2500 een normale prijs is voor een 16 jarige fjord?
Lieved schreef:Weet iemand ook toevallig of 2500 een normale prijs is voor een 16 jarige fjord?
Waves schreef:Zeg maar tegen je ouders dat je een fjord van 16 jaar voor het leven koopt. Die kan je over 4 jaar niet meer kwijtraken voor geld, ja, aan de slager.
Weggeven is altijd een risico op een slecht thuis en bovendien... wie wil een fjord van 20 gratis hebben?
fjordnina schreef:Een prijs hangt van meer factoren af dan alleen de leeftijd. Daarnaast valt het me op dat er op bokt vrij laag aangehouden wordt met het bedrag dat mensen ervoor zouden geven, al ben ik het ermee eens dat € 2500,- voor een fjord van 16 behoorlijk aan de prijs is.
Deze fjord heeft in de manege meegelopen, dat kan betekenen dat hij/zij vooral ingezet wordt voor beginnerslessen (= zeer braaf = goud waard voor iedere ouder die zijn/haar dochter zo veilig mogelijk te paard ziet gaan) of misschien wel voor ruiters die wat meer kunnen en er ook wedstrijdjes mee gereden hebben?