@_Joycke_: leuk! had jullie seminarie en demo op m'n lijstje gezet van dingen die ik graag wou zien lijkt me enorm interessant!
Helaas ga ik er toch niet bijzijn dit jaar. Zaterdag zou ik maar tot 16u kunnen blijven, maar veel dingen die ik écht wil zien zijn in de vooravond/avond. En zondag is de programmatie niet helemaal m'n ding, of toch niet genoeg om er het inkomgeld en vervoer voor over te hebben
Dromerd
Geplaatst: 20-02-17 13:08
Vraagje, ik rijd met iemand mee die langs gent komt ( ik kom vanuit limburg) nou vraag ik me af ( ben daar nog nooit geweest) waar het het makkelijkst is om de auto stil te zetten zodat ik op mijn weg kan naar de expo en de auto weer makkelijk weg kan rijden ? Ik ga er vanuit dat als we de parking op rijden , er weer terug weggeraken een gedoe kan zijn. Heeft iemand een idee ?
volg de weg die exposanten moeten doen,dan rij je op de dichtste 'cirkel' rond de hallen. langs hal 2-4-6 kan je makkelijk uitstappen en is de ingang maar een 50m stappen.
je moet dan over de Ikea,helemaal naar rechts rijden,heb je eerst de ingang van ik-weet-niet-welk-hotel,en kort daarna uitstappen.(er zit daar iets van een bepaalde tv,ook daar ontsnapt de naam me van,maar daar moet je uitstappen en dan tussen die gebouwen kom je zo aan de ingang)
voor de persoon die verderrijdt,je zit zo terug op de ring,zonder parking of eender welke andere miserie.
@Joycke, is er een bepaalde reden dat er voor 1 specifieke dag wordt weggegeven of is dit om te zorgen dat er minder mensen meedoen en dus de genen die meedoen meer kans hebben?
Had ook nog gekeken voor de vlp maar vrijwillig doe ik het ook niet.
Jammer dat het enkel voor vrijdag is een nadeel voor de mensen die niet de vrijdag kunnen vrij krijgen en toch graag zouden gaan. vind ik niet eerlijk.
tja,het is het eerste jaar dat standhouders iets krijgen. logisch dan voor hen dat ze liever meer volk zien op een dag waar minst volk komt. is niets oneerlijks aan,zijn gewoon feiten.
Zazoe_
Geplaatst: 21-02-17 19:50
Kaartje gewonnen voor de vrijdag
billionache
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-17 19:51
Mensen zijn zo lief om gratis tickets weg te geven, en jij vindt dat oneerlijk?
Heb overigens genoeg winacties zien voorbij komen waar je tickets kon winnen voor zaterdag/zondag hoor
Dankjewel voor de uitleg! Ik snap het nu, het is mooi dat ze weggeven hoor.. was puur benieuwd waarom specifiek de vrijdag. Is erg leuk dat je er kan winnen .
Ik zag net nog een actie voor een vip tafel op dag naar keuze langskomen. Via Equnews kon je geloof ik ook voor alle dagen winnen... Ze waren er wel
Lori
Geplaatst: 21-02-17 20:50
Via bit en epplejeck ook voor de 3 dagen naar keuze. Standhouders kunnen er inderdaad niks aandoen dat ze enkel een ticket voor de vrijdag kunnen weggeven als ze enkel eentje hebben voor die dag.
Ik had er gewonnen bij Ros en Epplejeck die geldig waren voor de 3 dagen. Ik heb mijn kaartje dan geruild voor eentje die geldig is op vrijdag, aangezien ik toch vrijdag ga. Dan zijn beide partijen tevreden!