Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar voor mij inderdaad te duur. Jammer dat je haar niet nog een maand langer kan houden, dan is ze waarschijnlijk wel meer waard
En Baal er zelf ook van. Had haar graag helemaal af afgeleverd. Maar ze heeft nu iig een fijne basis om op verder te gaan en meer kans op een fijne toekomst dan paar maanden geleden. Dus ik hoop dat we iemand treffen die haar echt leuk vindt. Prijs is bespreekbaar zoals vermeld.
Met haar aan de hand staanders en balken gepakt en in de bak gelegd. Smallere doorgang gebouwd om daarmee te oefenen. Balken eerst gewoon op de grond en later ook hoog. Dit vond ze allemaal prima en liep ze van beide kanten goed doorheen, ook toen ik hem smaller had gemaakt. 
kan best leuk draven ook! En wat doet ze het braaf!
Ze is nu echt knap aan het worden. Braaf, maar toch een goede 'go' erin. Je zit er ook echt heel netjes op.
. Gewoon begonnen bij de basis, duidelijk en consequent en tussendoor tijd geven voor verwerking.
Morgen weer even erop.
Even daar voorbij was een greppel waar ze tussen greppel en lantaarnpaal moest. Ze deed klein sprongetje waarbij ze op de rand van mijn outdoor laars landde, en de zool los scheurde oepsie
Maarja, ik wilde niet op dat punt terug omkeren en naar stal, dus met halfgare laars gewoon door gelopen. Geluid wat dat maakte boeide haar dan weer totaal niet, gekke merrie! Ook bij het volgende grote bedrijf was de in/uitrit het engste. En wat wapperende vlaggen. Verkeer deed haar verder weinig, dus dat was wel positief. Een grijs kastje in de berm was echter wel weer reden tot paniek, want owjee die eten je echt wel op!
Daar was ik dus niet zo blij mee...

de enige en dan ben ik nog niets eens iedere dag online
maargoed wel fijn dat je nog lekker door kunt werken met haar.
wat willen de nieuwe eigenaren met haar gaan doen?
Als je een nieuw projectje tegenkomt dan blijf ik ook gewoon nog meelezen. Echt leuk!