Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TerraHowrse schreef:madhatter schreef:ze worden ook knettergekMaar kan me worst wezen wat bokt er van vind
Weet je ook meteen waarom de meeste bokkers je strontvervelend vinden.
TerraHowrse schreef:madhatter schreef:ze worden ook knettergekMaar kan me worst wezen wat bokt er van vind
Weet je ook meteen waarom de meeste bokkers je strontvervelend vinden.
Misschien kan het me toch geen worst wezen wat bokt vind?madhatter schreef:Ken geen een bokker die me strontvervelend vind als ik eelrijk moet zijn.
Maar nu ik het hoor vind ik het wel heel heel heel erg om te horen en heb ik wel tranen in mijn ogen. Maar oké.
Pebblea schreef:madhatter schreef:Ken geen een bokker die me strontvervelend vind als ik eelrijk moet zijn.
Maar nu ik het hoor vind ik het wel heel heel heel erg om te horen en heb ik wel tranen in mijn ogen. Maar oké.
Ik denk dat je best een leuke meid bent. Maar soms ben je zo énorm vervelend, zoals nu. Het niet inzien dat mensen hiervan gek worden, waaronder je ouders. Als iemand aan jou iets vraagt waarvan het antwoord nee is en nee blijft, maar dat diegene 1000x door blijft vragen, wordt jij er ook schijtziek van.
En ook opmerkingen als 'het boeit me niet wat bokt ervan vind' komt ook wel een beetje kinderachtig over. Mensen proberen te helpen maar worden meteen weer afgesnauwd, omdat ze niet dezelfde mening als jou hebben, en dan kom jij er meteen weer aan met 'ja het boeit me niet want ik heb gelijk'. Terwijl ze je gewoon proberen te helpen.
madhatter schreef:Ik denk dat je best een leuke meid bent. Maar soms ben je zo énorm vervelend, zoals nu. Het niet inzien dat mensen hiervan gek worden, waaronder je ouders. Als iemand aan jou iets vraagt waarvan het antwoord nee is en nee blijft, maar dat diegene 1000x door blijft vragen, wordt jij er ook schijtziek van.
En ook opmerkingen als 'het boeit me niet wat bokt ervan vind' komt ook wel een beetje kinderachtig over. Mensen proberen te helpen maar worden meteen weer afgesnauwd, omdat ze niet dezelfde mening als jou hebben, en dan kom jij er meteen weer aan met 'ja het boeit me niet want ik heb gelijk'. Terwijl ze je gewoon proberen te helpen.
Pebblea schreef:madhatter schreef:Ik denk dat je best een leuke meid bent. Maar soms ben je zo énorm vervelend, zoals nu. Het niet inzien dat mensen hiervan gek worden, waaronder je ouders. Als iemand aan jou iets vraagt waarvan het antwoord nee is en nee blijft, maar dat diegene 1000x door blijft vragen, wordt jij er ook schijtziek van.
Wil je mijn zin quoten van ik heb gelijk, want ik weet niet ofik dat gezegd heb maar kan het iig niet meer terug vinden. En ik zie niet in waaorm jullie het vervelend vinden dat ik mijn ouders vraag om een paard. Bokt hoeft mij niet op te voeden dat doen mij ouders.
Pebblea schreef:Ik kan het anders doen, Maar ik wil het niet. En ik ga het niet laten gebeuren, niet nog een keer, dat mensen mijn echte ik iets anders laten doen dat ik zelf wil of iets anders laten zeggen.
Dan ben ik maar een strontvervelende betweterige jonge onvrantwoordelijke bokker, op z'n minst ben ik nog mezelf.
madhatter schreef:Kan jij, Terrahowrse, even nagaan wat je gezegd heb?
Ik word namely door jou uitgemaakt door een strontvervelende bokker, die ontverantwoord is.
Omdat ik zeg dat ik mijn ouders elke dag om een paard vraag. Bizar!
! Je luistert niet, staat niet open voor andermans mening, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
TerraHowrse schreef:madhatter schreef:Kan jij, Terrahowrse, even nagaan wat je gezegd heb?
Ik word namely door jou uitgemaakt door een strontvervelende bokker, die ontverantwoord is.
Omdat ik zeg dat ik mijn ouders elke dag om een paard vraag. Bizar!
Nee. Niet omdat je elke dag om een paard vraagt.
Omdat je een bord voor je kop hebt! Je luistert niet, staat niet open voor andermans mening, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik bedoel het niet gemeen, echt niet, al kwam het er misschien wel zo uit. Als je iets aan je houding doet (en dát is pas ''je echte ik'' want je echte ik is niet zo rebels) ben je een hartstikke leuke meid maar nu ben je soms gewoon erg irritant.
madhatter schreef:Pebblea schreef:Ik kan het anders doen, Maar ik wil het niet. En ik ga het niet laten gebeuren, niet nog een keer, dat mensen mijn echte ik iets anders laten doen dat ik zelf wil of iets anders laten zeggen.
Dan ben ik maar een strontvervelende betweterige jonge onvrantwoordelijke bokker, op z'n minst ben ik nog mezelf.
Oke is goed. Weet alleen dat we je alleen maar proberen te helpen maar dat word dus blijkbaar niet in dank afgenomen..
TerraHowrse schreef:Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn, maar ik haat je echt niet hoor![]()
En ik volg je berichten wel aardig. Kom je vaak zat tegen op het forum.
En dat je soms irritant doet betekend niet dat je meteen onaardig bent![]()
Maar ik geloof dat we nu erg offtopic gaan dus wat mij betreft mag dit verder via pb.
madhatter schreef:TerraHowrse schreef:Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn, maar ik haat je echt niet hoor![]()
En ik volg je berichten wel aardig. Kom je vaak zat tegen op het forum.
En dat je soms irritant doet betekend niet dat je meteen onaardig bent![]()
Maar ik geloof dat we nu erg offtopic gaan dus wat mij betreft mag dit verder via pb.
Nee, dat wil ik niet, voel me nu al rot genoeg.