Hoe dikwijls rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amyyy55

Re: Hoe dikwijls rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:26

oh trouwens ik zeg 5-6 keer per week gereden, ik bedoel dan krijgt hij beweging oeps.
Rijden is 3-4 keer per week.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:27

madhatter schreef:
Haha leuk dat jij er zo over denkt! Ik niet :z

Dan verwacht ik niet dat jij voor je 18e een eigen paard hebt, om eerlijk te zijn. Maar succes.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:30

madhatter schreef:
ze worden ook knettergek :') Maar kan me worst wezen wat bokt er van vind :j

Weet je ook meteen waarom de meeste bokkers je strontvervelend vinden.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:31

Als ouder zou ik jou ook echt geen paard geven, iemand die zich alleen zo kinderachtig kan gedragen kan imo niet goed voor een paard zorgen.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:31

TerraHowrse schreef:
madhatter schreef:

Ken geen een bokker die me strontvervelend vind als ik eelrijk moet zijn.
Maar nu ik het hoor vind ik het wel heel heel heel erg om te horen en heb ik wel tranen in mijn ogen. Maar oké.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:32

TerraHowrse schreef:
Als ouder zou ik jou ook echt geen paard geven, iemand die zich alleen zo kinderachtig kan gedragen kan imo niet goed voor een paard zorgen.

Ik heb al een tijd een paard op mijn verantwoordelijkheid gehad en ging prima! :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:36

TerraHowrse schreef:
madhatter schreef:

'de meeste bokkers'.
Weet je, ik vind dit echt heel oliebol om te horen.
Ik ben al onzeker, maar nu hoeft het van mij ook niet meer.
Dat klinkt miscshien heel raar, maar ik ben mega gevoelig vandaar dat ik van binnen zit te janken, nu ik het zelf lees vind ik dat dan weer lachwekkend :') Misschien kan het me toch geen worst wezen wat bokt vind?
Want ik voel me erg gekwest omdat jij zegt dat bijna iedereen mij strontvervelend vind,en ik wist dat niet.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:38

madhatter schreef:
Maar nu ik het hoor vind ik het wel heel heel heel erg om te horen en heb ik wel tranen in mijn ogen. Maar oké.

Ik denk dat je best een leuke meid bent. Maar soms ben je zo énorm vervelend, zoals nu. Het niet inzien dat mensen hiervan gek worden, waaronder je ouders. Als iemand aan jou iets vraagt waarvan het antwoord nee is en nee blijft, maar dat diegene 1000x door blijft vragen, wordt jij er ook schijtziek van.

En ook opmerkingen als 'het boeit me niet wat bokt ervan vind' komt ook wel een beetje kinderachtig over. Mensen proberen te helpen maar worden meteen weer afgesnauwd, omdat ze niet dezelfde mening als jou hebben, en dan kom jij er meteen weer aan met 'ja het boeit me niet want ik heb gelijk'. Terwijl ze je gewoon proberen te helpen.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:39

Pebblea schreef:
madhatter schreef:

Ik denk dat je best een leuke meid bent. Maar soms ben je zo énorm vervelend, zoals nu. Het niet inzien dat mensen hiervan gek worden, waaronder je ouders. Als iemand aan jou iets vraagt waarvan het antwoord nee is en nee blijft, maar dat diegene 1000x door blijft vragen, wordt jij er ook schijtziek van.

En ook opmerkingen als 'het boeit me niet wat bokt ervan vind' komt ook wel een beetje kinderachtig over. Mensen proberen te helpen maar worden meteen weer afgesnauwd, omdat ze niet dezelfde mening als jou hebben, en dan kom jij er meteen weer aan met 'ja het boeit me niet want ik heb gelijk'. Terwijl ze je gewoon proberen te helpen.

Wil je mijn zin quoten van ik heb gelijk, want ik weet niet ofik dat gezegd heb maar kan het iig niet meer terug vinden. En ik zie niet in waaorm jullie het vervelend vinden dat ik mijn ouders vraag om een paard. Bokt hoeft mij niet op te voeden dat doen mij ouders.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:43

madhatter schreef:

Wil je mijn zin quoten van ik heb gelijk, want ik weet niet ofik dat gezegd heb maar kan het iig niet meer terug vinden. En ik zie niet in waaorm jullie het vervelend vinden dat ik mijn ouders vraag om een paard. Bokt hoeft mij niet op te voeden dat doen mij ouders.[/quote]

Ik kan het niet echt quoten, maar meer 'het boeit me niet wat bokt zegt', daarmee geef je al aan met dat jij vind dat je gelijk hebt. Het is meer het niet meer stoppen met het vragen om een paard. Je geeft aan dat je gewoon door blijft zeuren, dat is voor je ouders echt verschrikkelijk vervelend. Wij proberen je daarop te wijzen maar je wilt het gewoon niet zien. We voeden je ook niet op, we proberen je alleen maar te vertellen wat je misschien een keertje iets anders kunt doen.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:44

Pebblea schreef:
madhatter schreef:

Wil je mijn zin quoten van ik heb gelijk, want ik weet niet ofik dat gezegd heb maar kan het iig niet meer terug vinden. En ik zie niet in waaorm jullie het vervelend vinden dat ik mijn ouders vraag om een paard. Bokt hoeft mij niet op te voeden dat doen mij ouders.

Ik kan het niet echt quoten, maar meer 'het boeit me niet
wat bokt zegt', daarmee geef je al aan met dat jij vind dat je gelijk hebt. Het is meer het niet meer stoppen met het vragen om een paard. Je geeft aan dat je gewoon door blijft zeuren, dat is voor je ouders echt verschrikkelijk vervelend. Wij proberen je daarop te wijzen maar je wilt het gewoon niet zien. We voeden je ook niet op, we proberen je alleen maar te vertellen wat je misschien een keertje iets anders kunt doen.[/quote]

Ik kan het anders doen, Maar ik wil het niet. En ik ga het niet laten gebeuren, niet nog een keer, dat mensen mijn echte ik iets anders laten doen dat ik zelf wil of iets anders laten zeggen.

Dan ben ik maar een strontvervelende betweterige jonge onvrantwoordelijke bokker, op z'n minst ben ik nog mezelf.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:50

Kan jij, Terrahowrse, even nagaan wat je gezegd heb?
Ik word namely door jou uitgemaakt door een strontvervelende bokker, die ontverantwoord is.
Omdat ik zeg dat ik mijn ouders elke dag om een paard vraag. Bizar!

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:52

Ik kan het anders doen, Maar ik wil het niet. En ik ga het niet laten gebeuren, niet nog een keer, dat mensen mijn echte ik iets anders laten doen dat ik zelf wil of iets anders laten zeggen.

Dan ben ik maar een strontvervelende betweterige jonge onvrantwoordelijke bokker, op z'n minst ben ik nog mezelf.[/quote]

Oke is goed. Weet alleen dat we je alleen maar proberen te helpen maar dat word dus blijkbaar niet in dank afgenomen..

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:53

Ik neem aan dat ze dat niet zomaar zegt.
Maar dit is nogal offtopic.
-
Ik rijd minstens 7x per week waarvan 5x op mijn eigen paard en 2 op manegepony's. Meestal rijd ik wel meer.
Ik rijd trouwens niet altijd een uur hoor. Heb ik niet altijd de tijd voor. :+

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:54

Pebblea schreef:

Dan ben ik maar een strontvervelende betweterige jonge onvrantwoordelijke bokker, op z'n minst ben ik nog mezelf.

Oke is goed. Weet alleen dat we je alleen maar proberen te helpen maar dat word dus blijkbaar niet in dank afgenomen..[/quote]

Nee ik zeg niet dankje als iemand mij een strontvereveldn onverantwoorde bokker vind,hopelijk ben jij wel verantwoord genoeg om DAT te begrijpen

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:54

madhatter schreef:
Ik word namely door jou uitgemaakt door een strontvervelende bokker, die ontverantwoord is.

Nee. Niet omdat je elke dag om een paard vraagt.

Omdat je een bord voor je kop hebt :) ! Je luistert niet, staat niet open voor andermans mening, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik bedoel het niet gemeen, echt niet, al kwam het er misschien wel zo uit. Als je iets aan je houding doet (en dát is pas ''je echte ik'' want je echte ik is niet zo rebels) ben je een hartstikke leuke meid maar nu ben je soms gewoon erg irritant. :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:56

TerraHowrse schreef:
madhatter schreef:

Nee. Niet omdat je elke dag om een paard vraagt.

Omdat je een bord voor je kop hebt :) ! Je luistert niet, staat niet open voor andermans mening, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik bedoel het niet gemeen, echt niet, al kwam het er misschien wel zo uit. Als je iets aan je houding doet (en dát is pas ''je echte ik'' want je echte ik is niet zo rebels) ben je een hartstikke leuke meid maar nu ben je soms gewoon erg irritant. :)

Ik weet dat je me geen leuke bokker vind, en het boeit me niets, maar wel als je zegt dat de meeste bokkers met strontvervelend vinden, dan spreek je voor andere en dan denk ik, aangezien ik wel een hoop bokkers ken, vinden die me echt onaardig? Ik heb geen bord voor me kop je kent me niet!

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:56

Kijk eerst tussen mijn berichten voordat je oordeelt aub! Ik sta vaak open voor andere mening

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:58

madhatter schreef:
Pebblea schreef:

Oke is goed. Weet alleen dat we je alleen maar proberen te helpen maar dat word dus blijkbaar niet in dank afgenomen..

Nee ik zeg niet dankje als iemand mij een strontvereveldn onverantwoorde bokker vind,hopelijk ben jij wel verantwoord genoeg om DAT te begrijpen[/quote]

Sorry hoor, maar als wij je proberen te helpen jij begint ons af te snauwen met 'boeit me niet', dan mag ik toch wel aannemen dat het nog een beetje logisch is dat dat vervelend is?

0407Tamar

Leuk topic. Ik rijd met mijn verzorgpaardje normaal gesproken bijna iedere dag. Nu is de bak erg nat en komt het er niet van. Verder 1 keer per week tijdens de praktijklessen op de opleiding. En in de vakantie op mijn westernbijrijdpaard. Mocht ik tussendoor een keer iemand hebben die geen tijd heeft of waarvan het paard bijgeschoold moet worden komen die er ook nog tussendoor. Ik zit op mijn vervolgopleiding en ik ben 17 jaar

enamorada

madhatter schreef:

Niet alleen maar daarom hoor.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:59

Je kan niet met iedereen beste vrienden zijn, maar ik haat je echt niet hoor :)
En ik volg je berichten wel aardig. Kom je vaak zat tegen op het forum.

En dat je soms irritant doet betekend niet dat je meteen onaardig bent :)

Maar ik geloof dat we nu erg offtopic gaan dus wat mij betreft mag dit verder via pb.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:04

TerraHowrse schreef:

Maar ik geloof dat we nu erg offtopic gaan dus wat mij betreft mag dit verder via pb.

Nee, dat wil ik niet, voel me nu al rot genoeg.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:06

madhatter schreef:

Arme meid. Sorry maar je hebt het er zelf naar gemaakt imo

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 19:07

madhatter schreef:
TerraHowrse schreef:

Dan niet hoor :')