Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb toen eind oktober al een nieuw paard gekocht, ondanks dat ik ook nog mijn pony had. Maar daar rijd ik niet zo heel graag mee (wat niet wil zeggen dat ik hem niet doodgraag zie uiteraard). Het was een zeer rationele koop, een knappe, gezonde merrie waar een goed hoofd opzat. Ik heb, toen ze bij ons op stal aankwam, nog geen tien keer met haar gewerkt vooraleer ik er genoeg van had. Ze was ontzettend braaf en meewerkend, maar ze was mijn Broncootje niet
. Ze is dan voor een paar maanden naar de wei verhuisd. Tot half juni. Dan is ze terug op stal gekomen en ben ik er weer volledig ingevlogen. De zin in het rijden was helemaal terug. En nu ben ik zo ongelofelijk blij dat ik haar toen gekocht heb want ze is een heerlijk paard!

sonrisa schreef:Ik heb op haar laatste dag een groot stuk van de staart geknipt ik wil zeker een mooi aandenken ik dacht aan een armband van zilver met daarin een vlecht maar ben er nog niet helemaal uit
sonrisa schreef:Die armband is precies die ik ook wilde op de site die jij gaf is hij een stuk goedkoper dan ik had gevonden bedankt.
Welke maat heb jij genomen die van 4,5mm of 7mm
.