Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hoe is het nou met haar wond?
Deed ze super goed. Achter vind ze nog wel heel spannend die heb ik ook alleen maar op kunnen tillen. Rechtsachter ging vandaag wel zeer goed, ook een beetje kunnen pielen met de hoevenkrabber. Linksachter ging vandaag minder. We wilden de wond schoonmaken maar ze is bang voor water en vind al dat gedoe maar helemaal niets, ze wordt echt heel gespannen. 
Maar het is goed zo, voor haar veel beter!!
Ze zijn nu stroom aan het installeren op de omheining. Vanmiddag freestyle les met Annie. Zal vragen of mijn instructrice daar wat foto's van wil maken zodat ik ze aan jullie kan zien. Ben benieuwd hoe ze het doet.
We hebben overigens een hoefsmid gevonden met bekapbox, die neemt volgende week contact met ons op.
CharIsabella schreef:oke ik weet niet hoe jullie de voetjes op tillen... maar ik weet dat veel hoefsmeden, bij grotere paarden snel de voetjes met een touw op willen tillen ... misschien ook een tip om dat de oefenen ?
ben ook heel benieuwd naar je les!

Ik was helemaal verbaasd en zo blij haha!
Yes!!!

Maeve schreef:Wat een bakbeest, geweldig!
Kun je niet een smid laten komen met zo'n bekapbox voor trekpaarden? Er staat me zo bij dat sommige smeden het niet eens zonder willen doen, veel te zwaar namelijk.