Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat ben ik blij (voor jou) om deze foto's te zien. Ik was je blog een beetje uit het oog verloren, maar wat gaaf dat je toch gewoon weer een topic plaatst!
Liselot schreef:Om een paard op het achterbeen te krijgen zal je altijd een weerstandbiedende hand nodig hebben. Een paard heeft aan de voorkant een begrenzing nodig op de opgewekte activiteit op een andere manier te verwerken.
Nu is de hals ook nog erg lang, het lijf ook. Door de hals iets korter te maken, activiteit te behouden en op het achterbeen te zetten zal ze meer aan elkaar komen en dus in zijn geheel iets korter worden in haar lijf.
Hoop dat je zo snapt wat ik bedoel, uitleggen is niet mijn sterkste kant
Murosch schreef:Je uitleg is duidelijk hoor Liselot. Dat is ook wat ik dacht. Ik ben (en blijf) daarin alleen voorzichtig omdat ik niet terug wil naar het oude. Ik wil haar niet van voren opkroppen, dan weet ik zeker dat ze weer achter de teugel wil gaan duiken om zo alsnog de rug en het achterbeen niet fatsoenlijk te gebruiken. Dit kan ze nu aan, van hieruit langzaam naar dat wat jij aangeeft. Alleen niet van vandaag op morgen zeg maar.
maar wat mij wel slim lijkt is dat je minimaal deze verbinding houdt die je nu hebt en haar niet teveel los laat van voren zoals in je vorige topic. Dan boort ze zich echt teveel de grond in aan de voorkant.
!