Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marloes__ schreef:Als de transportkosten zo hoog zijn ga je die pony natuurlijk nooit voor €1100 verkopen. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor zo'n pony €3100 gaat neerleggen...
Marloes__ schreef:En daarbij, ik snap nog steeds niet waarom je hem überhaupt te koop hebt gezet? Je hebt de ruimte en het geld om hem te houden zeg je, wat is dan het probleem? Waarom zou je dat beest weer een transport naar nl willen aandoen? Daarbij je hebt hem pas 2,5 jaar, je wist toch van te voren dat je eruit zou groeien?
croyslover schreef:Marloes__ schreef:Als de transportkosten zo hoog zijn ga je die pony natuurlijk nooit voor €1100 verkopen. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor zo'n pony €3100 gaat neerleggen...
ik denk het niet nee, tenminste , wij hebben dat zelf ruim betaald, aan het beleren en de spullen etc, ik zet hem erop en ik zie wel of iemand hem zo graag wilt.....
LukieBradley schreef:Kosten van de emigratie ? Bij de boer bij ons komt een hongaar altijd een stelletje shetten halen en neemt ze zelf mee naar hongarije.
Vervolgens verkoopt hij ze daar en maakt er nog vette winst op ook al zou je alle kosten eraf halen
Zo doet hij meer zaken in de buurt dus het zal heus meevallen
LukieBradley schreef:Als ik de pony geweldig zou vinden zou ik zelf gaan
Knoetje schreef: