Dan vind je deze denk ik ook wel leuk om te zien.
[ITP] Haflinger Nick geniet van een frisse douche.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik krijg altijd zo'n warm gevoel van jouw topics, als ik kijk naar jouw gezin en hoe jullie met elkaar en met jullie dieren omgaan, ik vind het zo mooi!

.

We doen alles lekker op een rustig tempo. Alles op zijn tijd. Ik heb geen haast.
We kwamen terug de straat in en de eerste paar keer als we terug kwamen van een buitenrit deed hij vrij debiel, omdat hij Bliksem weer zag. Als een malle hinniken en er naar toe willen. (logisch). Maar ik had hem dat afgestraft (klinkt een beetje bruut), want hij moet gewoon bij mij blijven en ik vertelde hem (ja net of hij me kan verstaan) dat hij geduld moest hebben en dat hij zo naar zijn vriendje mocht.
'
En niks geen gehaast naar Bliksem. Hij wist dat hij bij me moest blijven en dat hij wel zo naar zijn vriendje mocht. Hij had zelfs eerst nog tijd om lekker brokjes te eten. Zonder te hinniken.
Ik kan het hier lekker van me af schrijven en ik kan er zo ook nog mensen mee helpen. Want meestal lees je alleen de hoogtepunten, niet alles erom heen