Paard & koets 2016!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Baloedebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:17

[/quote]

Voor mijn gevoel was het een beetje hetzelfde als vorig jaar. Niet veel nieuws. Het was leuk geweest als er inderdaad meer recreatiefs was. Of iets over mendurance en mentrec. Of jeugdmennen.

[/quote]

op zaterdag was er een hele wedstrijd met allemaal jeugd.. en qua recreatief wat heb je dan gemist? Voor een recreatie ruiter is bijvoorbeeld rechtrichten, correcte aanleuning en in- en uitspannen toch net zo belangrijk als voor de sport?

NdV74

Re: Paard & koets 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:23

Er waren plannen voor mendurance op Paard&Koets dit jaar. Een demo was niet mogelijk en standhuur was te duur. Dat moet uit eigen zak betaald worden door de vrijwilligers dus dat was geen optie. Maar wie weet volgend jaar. We denken na over een oplossing.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:34

NdV74 schreef:
Er waren plannen voor mendurance op Paard&Koets dit jaar. Een demo was niet mogelijk en standhuur was te duur. Dat moet uit eigen zak betaald worden door de vrijwilligers dus dat was geen optie. Maar wie weet volgend jaar. We denken na over een oplossing.

Super jammer dat daar dan geen oplossing voor bedacht kan worden (misschien door de organisatie?), zou toch super zijn als die tak gepromoot kan worden.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 14:42

djuulsie schreef:
claudiadvx schreef:
wauw! ik heb gewoon een les gewonnen van gerard leijten *\%/*
op zondag 6 november!

Dan hebben we je zien rijden! Super leuke shet heb je (dat was jij toch)

Ja dat was ik!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:57

Staan leuke foto's van je op de FB van paard en koets ;)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 16:38

djuulsie schreef:
Staan leuke foto's van je op de FB van paard en koets ;)

Klopt werd al van alle kanten getagd :p

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:38

djuulsie schreef:
NdV74 schreef:

Super jammer dat daar dan geen oplossing voor bedacht kan worden (misschien door de organisatie?), zou toch super zijn als die tak gepromoot kan worden.

We gaan ons best doen voor volgend jaar.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 11:17

Ik ben een aantal jaar terug in de Brabanthallen geweest en nu dan in Ermelo.
Zowel de reactie van mij als mijn vader was huuh hebben we het nu al gehad wat is het klein geworden!
Wel goed kunnen kijken wat voor karretje ik graag wil hebben dus dat is geslaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:10

Dieuwertje92 schreef:
Citaat:

Voor mijn gevoel was het een beetje hetzelfde als vorig jaar. Niet veel nieuws. Het was leuk geweest als er inderdaad meer recreatiefs was. Of iets over mendurance en mentrec. Of jeugdmennen.

op zaterdag was er een hele wedstrijd met allemaal jeugd.. en qua recreatief wat heb je dan gemist? Voor een recreatie ruiter is bijvoorbeeld rechtrichten, correcte aanleuning en in- en uitspannen toch net zo belangrijk als voor de sport?

Ah, vandaar! Ik was er op zondag en toen was het programma niet zo spannend vond ik. En toen geen jeugd. Ik had het leuk gevonden als er meer was over mendurance of mentrec. Of over leuke menroutes/gebieden. Of over andere dingen die echt volkomen nieuw voor me zijn en waarvan ik niet eens weet dat het kan of bestaat. En inderdaad: veel clinics zijn net zo goed relevant voor recreatieve menners. Maar als je al veel clinics hebt bezocht in de loop der tijd, dan zit er niet zoveel nieuws meer tussen. Tenminste: voor mij niet.

En...ik hou nou eenmaal ontzettend van koopjes jagen. :D En er waren niet zoveel stands met veel spullen cq scherpe prijzen. Vorig jaar ook niet zoveel als ik het me goed herinner, maar voor m'n gevoel nu nog minder. Misschien is de standhuur te duur voor dat soort ondernemers?

Ik heb een gezellige dag gehad hoor. En het was leuk weer wat bekenden te zien en wat rond te struinen. Maar als ik eerlijk ben: ik werd er gewoon niet enthousiast genoeg van om te roepen 'volgend jaar weer!'

djuulsie schreef:
NdV74 schreef:

Ja, vind ik ook jammer. Als je als organisatie mensen ieder jaar terug wilt laten komen, lijkt het me een goed idee om af en toe nieuwe dingen toe te voegen. Ik had het zeker interessant gevonden. Ik denk niet dat ik snel een mendurancerijder zou worden, maar het is leuk om te weten hoe het in z'n werk gaat.

Baloedebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:29

@ Safina, ik denk dat het ook ontzettend moeilijk is om een gevarieerd programma aan te bieden voor een breed publiek, maar ik ben het met je eens er heerste een goede sfeer en het was gezellig.

Ik vond deze beurs wel heel gemoedelijk terwijl ik bij andere paarden evenementen vaak een kijk-mij sfeer hangt..

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:32

Zijn jullie tijdens P&K ook benaderd door studenten met een enqueteformulier?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:33

Persoonlijk vind ik het menners publiek veel fijner.

Bregtje_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:33

Waarom hoor ik hier altijd pas van als het al geweest is?
Volgend jaar beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:37

Dieuwertje92 schreef:
@ Safina, ik denk dat het ook ontzettend moeilijk is om een gevarieerd programma aan te bieden voor een breed publiek, maar ik ben het met je eens er heerste een goede sfeer en het was gezellig.

Ik vond deze beurs wel heel gemoedelijk terwijl ik bij andere paarden evenementen vaak een kijk-mij sfeer hangt..

Dat is absoluut zo. Menners zijn een tof publiek. Een peperdure sport, maar wel zonder kouwe kak. +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:19

Bregtje_K schreef:
Volgend jaar beter

Voortaan Hoefnet regelmatig lezen :) . Er is regelmatig een update verschenen over P&K.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:28

Gem schreef:
Bregtje_K schreef:
Volgend jaar beter

Voortaan Hoefnet regelmatig lezen :) . Er is regelmatig een update verschenen over P&K.

Bokt Update alleen maar over Horse Event.
Dus dit is wel een goede tip :P

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 20:47

Mn knapperd!
Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 20:52

Jaaaaa!! Super leuk!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:08

Hee wij hebben nog naar jou gekeken! Hoe heb je het zelf ervaren? Heb je wat aan de tips?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 21:31

ElineGC schreef:
Hee wij hebben nog naar jou gekeken! Hoe heb je het zelf ervaren? Heb je wat aan de tips?

T ging wel heel erg langs me heen haha eerste keer voor beide in een 'echte' bak en publiek :p
Ik ga zeker wat met de tips doen! Wil ook aan menlessen beginnen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:04

Les van Gerard, daar word je alleen maar beter van! Ik vond het een hele fijne instructeur.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 22:08

Hij zit alleen niet in de buurt. Dat is wel heel jammer!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:14

Ik zou ook heel graag een les van hem willen. Kon alleen zo gauw niets vinden op internet.. weet iemand waar hij les geeft?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:07

claudiadvx schreef:
ElineGC schreef:

T ging wel heel erg langs me heen haha eerste keer voor beide in een 'echte' bak en publiek :p
Ik ga zeker wat met de tips doen! Wil ook aan menlessen beginnen

Vond wel dat ie aan jou weinig, of in elk geval minder, aandacht heeft besteed. Erg jammer.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 23:12

djuulsie schreef:
Vond wel dat ie aan jou weinig, of in elk geval minder, aandacht heeft besteed. Erg jammer.

Ja inderdaad vond ik ook wel erg jammer! Maar hij had ook maar een half uurtje. Wel heel kort voor een menles