Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik rijd nu 6 jaar. We doen buitenritten, wedstrijdjes in springen en dressuur, trainen enz. Ik ben trouwens na een jaar ongeveer gestopt bij de manege en verder gegaan met de pony van mijn opa.
Maar ik heb een twee jaar durende stop gehad , dus eigenlijk 7 jaar.
Ik ben na mijn 30e begonnen en heb nu bijna 4 jaar les op de manege en sinds juni vorig jaar een verzorgpaard.
Wekelijks les, regelmatig buitenritten. Zowel KWPN als Friezen.Nico1949 schreef:Ja helaas, je heb altijd baas boven baas, ik ben begonnen op mijn 7 jaar, daarvoor zat ik al regelmatig, bij mijn moeder voorop. In 1958, tijdens de 1e Jumping Amsterdam, op het paard van mijn ouders in een rubriek: best gaand rijpaard. Ik was toen 8 jaar. Ik heb nog foto's die ik een keer aan mijn profiel zal toevoegen. M.a.w. ik ben nu 66 jaar dus ruim 56 jaar en nog steeds, weliswaar recreatief.
anjali schreef:Nico1949 schreef:Ja helaas, je heb altijd baas boven baas, ik ben begonnen op mijn 7 jaar, daarvoor zat ik al regelmatig, bij mijn moeder voorop. In 1958, tijdens de 1e Jumping Amsterdam, op het paard van mijn ouders in een rubriek: best gaand rijpaard. Ik was toen 8 jaar. Ik heb nog foto's die ik een keer aan mijn profiel zal toevoegen. M.a.w. ik ben nu 66 jaar dus ruim 56 jaar en nog steeds, weliswaar recreatief.
Nico,jij wint. Ik ben nu 62 en rijd ook nog steeds,maar het gaat wel veel moeizamer omdat ik bang om te vallen ben geworden.
Het geeft wel hoop voor de toekomst