Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dominique schreef:Na heeeel veel gesprekken met heel veel verschillende mensen (uiteraard met de nodige paardenkennis) zijn we of nouja ik eruit gekomen om toch voor een rijpony te gaan. Maar wel een pony dus toch die 1,40 - 1,45 m.
Ik wil niet gaan voor een groot paard, dan voel ik me te klein.Vind pony's gewoon leuker.
Vrijdag heb ik een afspraak bij een man met ontzettend veel paarden. Even advies vragen en wellicht heeft ie iets of weet hij iets.
janderegelaa schreef:Een renpaard zou ik niet aan beginnen. Die kunnen alleen maar rennen. Heel gedoe om die om te scholen, verkijk je dus niet op de lage prijs.
Ik zou kijken voor een Welsh D, NRPS D of Duitse rijpony. Kunnen prima voor de kar en je kunt er uitstekend mee rijden.
_Dominique schreef:janderegelaa schreef:Een renpaard zou ik niet aan beginnen. Die kunnen alleen maar rennen. Heel gedoe om die om te scholen, verkijk je dus niet op de lage prijs.
Ik zou kijken voor een Welsh D, NRPS D of Duitse rijpony. Kunnen prima voor de kar en je kunt er uitstekend mee rijden.
Ze heeft nauwelijks op de baan gelopen..![]()
Voornamelijk recreatief gereden. Snap dat je informatie mist, maar pas wel op met aannames.
En ik wil er wellicht wél aan beginnen. Ongeacht de mening van anderen.