Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babyyentje schreef:Nicollevs schreef:Ik zou niet weten hoe ik een foto moet plaatsen hier![]()
@xchanel01
De groepstalling kost €175 per maand, dit is inclusief hoefsmid, ontwormen en de jaarlijkse enting.
Weet jij misschien ook wat stalling kost met een eigen box ?
Die van ons heeft medicatie nodig dan lijkt mij een eigen box wel handig
Muppett schreef:Wij zijn ook, nu na een jaar, nog heel erg tevreden. Enig nadeel vind ik dat je je paard niet uit de kudde mag halen. Ik moet 3 uur rijden voor een aai over haar bol en even in de wei koekeloeren. Maar ik snap de achterliggende gedachte wel - rust in de kudde bewaren. Het is meer een dingetje voor mezelf dan dat ik dat de eigenaar verwijt.
Grobbebol schreef:Wat ik mij afvraag.
De bejaarden paarden staan dus dag en nacht op de wei.
Ik denk zonder ijzers? Hoe zien die voeten er dan uit wanneer je ze nooit uitkrabt? Hoe vaak komt de smid
Grobbebol schreef:Wat ik mij afvraag.
De bejaarden paarden staan dus dag en nacht op de wei.
Ik denk zonder ijzers? Hoe zien die voeten er dan uit wanneer je ze nooit uitkrabt? Hoe vaak komt de smid
Gypsi schreef:Hebben jullie een idee hoe er gevoederd wordt in de individuele stallingsvormen? Is de kuil van goede kwaliteit? (ik heb al op een stalling gestaan met beschimmeld hooi...). En is er een standaardvoeding voor iedereen of heeft elk paard een voedingsplan op maat? Kan me voorstellen dat sommige oudjes wel wat extra's nodig hebben, die van mij heeft ook wat last met haar hooi omdat ze enkele tanden mist.
SteffiiY schreef:@Gypsi: Vanwaar je keuze voor de individuele stallingsvorm?
SteffiiY schreef:Hallo Bokkers,
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die zijn/haar paard hier heeft staan op pensioen.
Wellicht is het leuk om hier ervaringen/verhalen etc. te delen?
Hoe leuk is het als we elkaar kunnen helpen met het bespieden van onze paarden?
Muppett schreef:Danii in welke wei staat je verzorgpony? In de groep van mijn verzorgpaard staat een ouder haffie. Wie weet is dat Djailo.