Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sorry!
. Ik heb ook een nieuw paard en ik begin met alles vanaf de grond. Heb hem bijvoorbeeld nog niet bereden in de afgelopen 8 weken
Ik dacht: beter gelijk goede herinneringen aan buitenritten/bakritten opdoen, dan eerst buiten aftasten en misschien ongelukjes/miscommunicatie krijgen en dan daarna moeten corrigeren en oefenen. Snap je wat ik bedoel? Ik doe dus eerst alles testen / oefenen op de grond in de bak met lange lijnen, voordat ik erop ga en de knopjes ga uitproberen. Al heeft dit ook met zijn verleden te maken hoor. Racepaarden worden helaas iets anders getraind
.
! Ik heb een bitloze Barefoot gekocht, eerst die maar is uitproberen als het zover is.
!

Ga jij ook een volgtopic over jou knappert maken? Dan ga ik je zeker volgen 

Herkenbaar hoor. Ik hoop dat ik het wel vol ga houden. Leuk voor later
.
Maureen95 schreef:Zafira vind het de laatste tijd leuk om in plaats van hooi uit haar hooizak op te eten het in haar stal te gaan vermengen met het vlas. Is echt onhandig als ik haar stal uitmest. Ze is verder wel heel netjes! Ze poept op 1 plek en plast in een hoek. Om de dag haal ik er dan weer wat uit en zo kan ik makkelijk met 1 baal vlas per week doen!
Hij is haar de volgende dag alleen vergeten binnen te zetten
Dus hebben ze haar om 11 uur savonds nog binnen moeten zetten omdat ze helemaal in paniek was 
Hopelijk komt ze zich snel hier melden haha. Vandaag zouden we eigenlijk even een klein bosritje gaan maken om te kijken hoe ze reageert. Maar het was daar echt veel te warm voor dus die hebben we even overgeslagen. In de plaats van het bosritje hebben we Zafira helemaal afgespoeld en dan vond ze niet leuk
Ook heeft een stalgenootje haar manen afgeschoren. Ze is heel zielig nu
Gelukkig vond ze het scheren helemaal niet eng en bleef ze heel rustig staan.
) heeft ze al een beetje onder de knie.