En het paard? Die vindt het niet erg hoor, staat op een leuke stal met vriendjes en weidegang en hoeft een stuk minder hard te werken dan bij de vorige eigenaar. Al gaat dat laatste vast veranderen als de ruiter zich verder ontwikkeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sastaic schreef:Ik vraag mij af hoe lang een paard de kans krijgt zich te bewijzen? Bijvoorbeeld een paard met weinig balans, een stout paard of een onzeker paard? Wanneer is voor jullie de maat vol?
Blijheid schreef:nikilover schreef:Paard gelukkig - Ik gelukkig, wij genieten nu lekker op zijn tijd van een heerlijke buitenrit.
Maar dan geniet je er dus nog wel van, en is je paard in die zin 'functioneel'.
Ik ben het ook wel met de stelling eens. Mijn pony is mijn hobby, natuurlijk hoeft het niet 100% van de tijd goed te gaan, maar het idee is wel dat ik (én hij!) er lol in hebben. Natuurlijk pas je je wat aan elkaar aan, maar als plezier hebben echt niet meer lukt is het voor ons allebei beter om een passendere combinatie te gaan vormen met een ander paard/andere ruiter.