Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ohjajoh6 schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte Tallie1979. Heb zelfs een ex manege paard van 18 jaar voor 4500 er op zien staan.
Daarom begon ik ook te denken dat mijn prijsindicatie dus helemaal niet zo goed was ingeschat, maar ik hoor hier toch gelukkig anders.
Ik denk dat je gewoon even goed moet zoeken en dan lukt het vast!
) dat is wat ik zoek, verkeersmak, bom proof vraag ik niet eens. Maar vind eigenlijk de meeste KWPN ers juist niet geschikt voor mij ook hoor: die zijn juist te rank en alleen hoogbenig naar mijn zin, dus dat word ook nog een puntje...

.
ohjajoh6 schreef:Wat ik eventueel zoek is een groot en vooral sterk paard; minstens 1.70 hoog, maar niet alleen maar hoog en rank, ik moet door mijn grootte en gewicht wel een kanon hebben, sterke rug en paar flinke benen eronder. Ik zit zelf eigenlijk aan een jachtpaard die op zijn retour is te denken(die eigenlijk niet meer goed kan meekomen met de zware ritten, maar waar ik nog een aantal goede jaren mee zou kunnen hebben door er recreatief mee aan de slag te kunnen, zodat daarna uiteraard het pensioen ook bij mij zal zijn), ik ben hartpatiënt, dus fysiek niet meer in dusdanige conditie dat ik nog kan en wil trainen, maar ik zoek eigenlijk gewoon een no nonsense paard, waar ik wel met regelmaat een leuke buitenrit kan maken...