GerardaLee schreef:Ik ga sowieso kijken hoorHeb nu het budget wel, alleen ik hou gewoon heel erg van eerlijkheid. Wat je tegenkomt wanneer je naar een paard gaat kijken is dat mensen veelal de hoofdprijs vragen. En daar ben ik een beetje klaar mee. Er wordt vaak gezegd, genoeg leuke paarden voor 3500. Maar die kom ik persoonlijk niet veel tegen. Veel paarden hebben iets/gebreken oid.
Mocht ik het nu juist hebben van die vorige vp, en hij geeft aan dat hij hem voor 4000 gekocht heeft, dan liegt deze meneer, of hij liegt niet. Ik heb alleen maar gevraagd wat zijn vraagprijs was, en indd misschien had ik niet moeten zeggen dat ik het paard eerder had gezien op MP. Maar toen gaf hij aan dat hij er 4000 voor betaald heeft, het lijkt dan net dat hij dit zegt omdat hij dit er ook weer voor terug wil hebben. Ik heb voor mezelf besloten dat mijn max 3500 is. Ik ben niet op zoek naar een hoog opgeleid paard, ik doe alleen horsemanship, dus geen bak/dressuur/wedstrijd rijden, wil gewoon een leuk paard waarmee ik lekker aan de slag kan. Ik denk dat dat voor 3500 moet kunnen.
Ik ga dus kijken en zie dan wel weer verder, of we het gaan hebben over prijzen of niet.
Ik zou vooral dit aan hem vertellen dat je gewoon naar een leuk paard op zoek bent voor recreatie etc
en dat je gewoon echt een maz budget hebt en het anders toch echt over moet gaan,,, waarschijnlijk neemt hij dan toch zn verlief van 500
het is natuurlijk ook fijn om gewoon eindelijk je paar kwijt te zijn en al helemaal als het niks voor dochter is .. Ga langs op de koffie vertel je wensen doe een begin bod van 3000 en zie waar het schip strand
mocht hij echt vast claimen aan die 4000 zeg dan bedankt voor uw tijd maar dan moet ik toch verder zoeken
ik heb vandaag een pony gekocht en een prijs in gedachte
maar uiteindelijk 500 meer betaald omdat ik haar toch erg geweldig vond en mijn moeder ook en zeer goede papieren etc
Volg je hart maar ook je verstand en budget
Heb nu het budget wel, alleen ik hou gewoon heel erg van eerlijkheid. Wat je tegenkomt wanneer je naar een paard gaat kijken is dat mensen veelal de hoofdprijs vragen. En daar ben ik een beetje klaar mee. Er wordt vaak gezegd, genoeg leuke paarden voor 3500. Maar die kom ik persoonlijk niet veel tegen. Veel paarden hebben iets/gebreken oid.

Zo werkt het toch niet