Femme Fatale (v. Johnson) beetje verder in de opleiding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:46

Leonie_M schreef:
Wat geef je haar te eten? :D Wat is ze mooi uitgezwaard zeg. Ziet er top uit

Ja, vroeg ik me ook af. :D
Knap dier!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 06:23

Wat een prachtig dier! _O_ En je rijdt haar super vriendelijk! +:)+
Waarom heb je op de eerste foto een oornetje bij haar om en op de rest van de foto's niet?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 09:36

Captain schreef:
Wat een prachtig dier! _O_ En je rijdt haar super vriendelijk! +:)+
Waarom heb je op de eerste foto een oornetje bij haar om en op de rest van de foto's niet?

Scherp! Ik dacht dat een netje mooier stond, maar na de eerste rijfotos gezien te hebben vonden we zonder toch mooier :') Dus hebben we hem afgetrokken!

En op de vraag of m'n beugels niet een gaatje korter mogen: eerst vroeg iedereen of ze niet een gaatje langer mochten :+ Dus heb ik ze wat langer gedaan.

En bedankt voor alle super leuke reacties. Ik sta ook nog steeds versteld van haar ontwikkeling. We wisten wel dat ze ging uitzwaren, maar toch is 't altijd maar afwachten hoe. En zeker ook qua rijgevoel wordt ze iedere keer weer fijner en begin ze steeds meer lossigheid te krijgen.

En wat ik voer krijg ik vaker gevraagd, mensen verwachten vaak speciaal voer of supplementen... Maar ze staat op onbeperkt hooi en gras (overdag op de weide) en op de dagen dat ze werkt krijgt ze 300 gram bix :')

Orlando2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 10:53

Woww het zit in haar bloed, maar ook zeker in jou bloed hoor!!
Ik ben altijd een beetje van het springen maar dit is ook geweldig! <3 *\o/*

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 10:56

Ik vind je beugelmaat nu veel beter Anniek! :D

En wat een knapperd is ze toch! <3 Rijden ziet er echt top uit! Hopelijk snel op wedstrijd, jullie zullen wel knallen :D +:)+