Fijn dat je paard uit de trailer is. Ken het probleem maar al te goed. Ik kocht mijn merrie toen ze 2,5 was en ze liep zonder enig probleem mee. Helaas hebben we uren nodig gehad om haar uit te laden. Daarna hebben we we haar mee gehad in de trailer en ging het steeds iets sneller. nu gaat het met een hoop trillen en spanning wel in 1 keer. Ik laad haar ook vaak in gewoon om te oefenen en bij elke keer gaat het ietsje beter.
Fijn dat het paard er uit is! Had dit probleem ook toen ik mijn merrie kreeg. Wilde echt de trailer niet uit, de eigenaar was ook niet echt rustig dus was paniek. Gelukkig kon ze draaien in 2-paardstrailer. Bleek achteraf dat ze nooit geleerd had om achteruit te lopen, en al helemaal niet achteruit de trailer af. Probleem binnen een paar weken gelukkig verholpen, binnenkort trailerladen oefenen Hopelijk gaat het bij jullie de volgende keer ook beter!
IsaGlind
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-16 18:34
kelseyclover schreef:
Fijn dat ie er uit is! Misschien om iets te oefenen Heb er even snel over heen gelezen maar waren jullie weggeweest met de trailer? Of gewoon geoefend op terrein?
We hadden hem net gekocht.... Dus dit is onze eerste ervaring met hem
IsaGlind
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-16 18:35
Jimbo schreef:
Hoe is hij er nu uit gekomen? Wat voor paard is het eigenlijk?
Helemaal los in de wei met trailer. Stormde er half draaiend uit.. Het is een groot paard boven 1.80 flink wat body
Mijn pony wilde er ook niet uit. Iemand erbij gehad voor trailer in en uit laden. Die pakte zijn neus met eruit gaan( vinger in elk neusgat) en je stuurt hem zo eruit.