Foto van afgelopen week met z'n allen los in de bak. En foto's van vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet echt heel
we maken grote stappen!
Zaterdag heb ik voor het eerst met anderen in de bak gereden. Eerst een brijrijder haar even laten longeren. Niet te lang want ze heeft zo de fut op en is dan moeilijk voorwaarts te houden. Met rijden was ze nog wel beetje zoekende, liefste liep ze achteren de anderen aan maar ze reageerde wel op mijn stuur hielpen en we reden toch onze eigen rondjes. Wel was al echt de fut weer op en gaat ze zo ineens uit draf terug naar stap en dan reageert ze niet op been en stem. Ik rij nu met een zweepje om haar dan iets aan te tikken. Maar dat geeft nog niet helemaal de reactie die ik wil. Ze vindt het wel best. Gisteren wouden we eigenlijk weer een buitenrit maken maar aangezien er voortdurend maiswagens over de weg reden maar besloten om voor het eerst in de wei te gaan rijden. Samen met mijn man die met Lobke reed. In de wei was ze wel gelukkig wat voorwaartser. Dat is echt nog iets waar ik nog even een oplossing voor moet bedenken. Het is een beetje alsof ze met de handrem erop loopt. Is het een kwestie van geen conditie hebben in combinatie met een wat zwaardere bak? Of is ze van zichzelf zo. Ik ga nu paar keer in de wei rijden kijken of het dan wat beter gaat en lekker veel buitenritten maken.
) Gelukkig is alles goed gegaan maar zie maar weer dat je altijd gewoon de draad dicht moet doen. En ik zei nog tegen Femke als je goed je best doet kan je zo weer snel de wei in.