-de band die je opbouwt met je paard
-leuke dingen doen voor de afwisseling; buitenritjes, zwemmen, af en toe een sprongetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) rust
pol1 schreef:Waar je ook erg blij van kan worden: als de mensen die de sfeer op een stal enorm vergallen vertrekken! Jammer dat er zo gezeuld wordt met zulke paarden maar wat een verademing!.. De hele stal deed een vreugdedansje na vertrek..
Cryssie schreef:pol1 schreef:Waar je ook erg blij van kan worden: als de mensen die de sfeer op een stal enorm vergallen vertrekken! Jammer dat er zo gezeuld wordt met zulke paarden maar wat een verademing!.. De hele stal deed een vreugdedansje na vertrek..
9
Kan ik mij heel goed voorstellen. Maar die mensen zullen ook niet zonder reden zelf vertrokken zijn. Je gaat niet zomaar weg. Ook al is de sfeer op stal slecht. Per slot van rekening hoef jij daar op stal niet te wonen, je bent er voor je paard cq paarden. Als zij het slecht hebben, dan vertrek je. Ook zij deden, volgens mij, een vreugdendans. Misschien dansen zij nog steeds.
Cryssie schreef:En wat dan nog Pol1? Al hebben deze mensen alle stallen van het land gehad? Is jouw pakkie an toch niet? Mens waar maak je je druk om? Om de paarden? Geloof mij die hebben het naar verluid bijzonder goed. Zal iets met geestelijke welzijn van de paarden te maken hebben. Ook een heel belangrijke issue. Meid, ik zou zeggen: "laat los". Er zal,ook in de nabije toekomst nog steeds worden gedanst.
Milkberry schreef:Dat we zo'n verschrikkelijk relaxte groep mensen hebben op stal. Heerlijk. Haal ik mijn paard naar binnen. Hoor ik: "zooo die heeft een mooie bilpartij gekregen. Lekker bezig!" Leuk om te horen.
En dat de eigenaresse met dit bloedhete weer de paarden smiddags een uurtje binnen haalt met de hitte. Super fijn dat ze zo meedenkt. Mijn paard werd vorig jaar zo ziek van die hitte.
pol1 schreef:Cryssie schreef:En wat dan nog Pol1? Al hebben deze mensen alle stallen van het land gehad? Is jouw pakkie an toch niet? Mens waar maak je je druk om? Om de paarden? Geloof mij die hebben het naar verluid bijzonder goed. Zal iets met geestelijke welzijn van de paarden te maken hebben. Ook een heel belangrijke issue. Meid, ik zou zeggen: "laat los". Er zal,ook in de nabije toekomst nog steeds worden gedanst.
Nee hoor zeker mijn pakkie niet, gelukkig niet! Zou mijn paarden het absoluut niet willen aandoen! Veelvuldig verhuizen is ronduit slecht voor een paard!
Je kunt het zeker niet iedereen naar de zin maken! Gelukkig het overgrote deel wel en daar doe je t toch voor! Maar het ergens niet naar je zin hebben of dat je paard t slecht heeft zijn nogal verschillende dingen!!

pol1 schreef:ikke schreef:Dan ben ik zeker wel een mishandelaar met 6 verhuizingen in 6 dagen.........
Mishandeling lijkt me iets anders, prettig voor je paard kan t nooit zijn..!!
tot je mijn paardjes pijn doet
maar laten we dat achterwege houden.