roosjenat schreef:RoyceMack schreef:Even op de discussie (die nergens over gaat) hierboven.
Dit staat op profiel van roosjenat.
'Ook gaan we graag op vakantie ( vooral Spanje en Frankrijk) , toen we nog geen paarden hadden gingen we 5x per jaar op vakantie en vaak weekendjes weg met de camper. Nu ben ik dus vooral bezig met de pony's.'
Dus geen 5 vakanties per jaar want ze heeft immers 6 paarden.
Hou toch op met die sneren naar elkaar en dat opscheppen. Help je TS met je ervaringen en denk even na voordat je iets typt.
Er staat niet dat ik niet meer 5x op vakantie gaIk ben nu vooral bezig met de ponys maar ga alsnog zo vaak weg.. Het staat er misschien raar maar oke.
Ik denk niet dat dat is wat RoyceMack bedoelde met de reactie.
Het punt is dat je je zegt dat je '6 paarden hebt' en als ik in je profiel kijk zijn 3 ervan shetlanders en rijdt je er maar 2. Het is niet dat ik het je niet gun of dat ik jaloers op je ben, het is gewoon dat je het groter maakt dan dat het is en dat is dus de definitie van opscheppen.
Ik ben nu vooral bezig met de ponys maar ga alsnog zo vaak weg.. Het staat er misschien raar maar oke. 
nee even serieus, ik zou dat zelf inderdaad niet voor kunnen stellen. vooral omdat ik met 1 verzorgpaardje het al heeeeeeel erg druk heb. maar fijn dat heb bij jou wel zo kan zijn
).