Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is helemaal opgebloeid! misschien een idee om te doen, dus een maandje met vakantie sturen en alleen maar lekkere buitenritjes maken in de bossen of het strand.
jacqueline_Y schreef:ik heb mijn paard een maand vakantie gegeven, hij staat nu 24/07 op een wei in zeeland. Ik rij een enkele keer en dan gaan we naar het strandHij is helemaal opgebloeid! misschien een idee om te doen, dus een maandje met vakantie sturen en alleen maar lekkere buitenritjes maken in de bossen of het strand.
love_odin schreef:Mischien je paard een maand vakantie geven?
wij mensen hebben behoefte aan vakantie maar paarden ook.
wij geven al onze sport paarden een maand vakantie in de zomer lekker tussen alle paarden om rennen en ff weer echt een kudde dier zijn.
mischien zijn er mensen die het er niet mee eens zijn.
maar wij kunnen echt merken dat ze er behoefte aan hebben. maar na de hand ook weer met frisse moed beginnen.
mel_orrie schreef:Ik heb mijn beslissing gemaakt hij blijft op de stal waar hij nu staat maar dan met een vriendje in een ruime wei. Hij krijgt een maand vakantie met alleen maar leuke dingen buitenritten, vrijheidsdressuur en lekker poetsen.![]()