Ik ben jaloers! Whaha fantastisch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
princie1999 schreef:![]()
![]()
Ben ik de enig die dit denkt?![]()
Ik vind het heel mooi, maar misschien toch een klein beetje te veel van het goede. Verder zit ik misschien ook in een iets andere leeftijdsgroep...![]()
Ik heb zelf alleen een zadel met een gouden randje en een enorme diamant ipv het merkje op de voorkant aan beide kanten. Het gouden randje loopt achterlangs door. Ook wil ik graag een hoofdstel met bling bling frontriem. En dat lakleer vind ik helemaal prachtig
princie1999 schreef:Mijn moeder is zadelmaker, en mijn zadel is ook gewoon altijd te koop, omdat ik als die is verkocht een nieuwe met meer diamantjes krijg![]()
Dus hierbij een linkje van mijn zadel:
Klikkerdeklik

Maar zo niet, dan kan dit prima! 't past iig prima bij elkaar
Captain schreef:Wauw je zadel!Ik ben wel van de bling bling!
Het enige wat ik echt lelijk vind zijn die glanzende beschermers (?) om je stijgbeugelriemen.
Dorine92 schreef:Hee die heb ik van de week in het echt gezien. Ik heb ook een custom in bestelling en die van jou was net binnen dus maaike had hem laten zien als voorbeeld qua opties. Vond hem erg mooi. Zou het alleen zelf nooit doen, ook vanwege de enorme meerprijs en omdat het niet mijn ding is, zo uitbundig