Het is al oud, maar werkt prima. Het ene touw was alleen ontzettend lang. Maarja, puzzle is ook niet zo groot. Ga vanmiddag bij 'm langs om te kijken hoe erg het is gaan zwellen. En dan eventueel wat koelen en wandelen. Als hij me nog aan wil kijken.
Normaal als je naar iets leuks uitkijkt kruipt de tijd voorbij. Nou hier vliegt de tijd voorbij! Nog 1 week en dan komen ze. Besef me alleen steeds meer dat ik nog gruwelijk veel aan de wei moet doen... Bijna alle palen in de grond zitten en zo nog een stuk prikkeldraad oprollen. Dan zal het wel weer te warm zijn om nog verder te gaan.
Nee, waar hij nu staat zitten amper vliegen. Olivia ook nog even een beetje afgespoten. Was voor haar de eerste keer maar super braaf! Vast staan kende ze al, het afspuiten nog niet. 2 keer een beetje gaan hangen maar vond het daarna wel prima!
Vandaag weer in de wei bezig geweest. En de bovenste draad zit er! Vrees dat ik het weekend weinig kan doen, maar we zullen het gaan zien. Woensdag wil ik alles af hebben. Hoop dat vriend de stroom voor die tijd geregeld heeft. Die denkt daar weer iets te licht over...
oooh man, ik ben zo zenuwachtig. Het is gelukkig maar een kort stukje rijden, zie wel op tegen het lossen. Puzzle kent het allemaal, trailer, meelopen. Maar Olivia helemaal niet. Kent de trailer niet en het meelopen aan het touw ook niet.
Flowery
Geplaatst: 30-06-16 07:34
Ik zou je er niet te druk om maken hoor! Ik had ook een pony die niks kende en de trailer in moest, gewoon een bak voer voor haar hoofd gehouden en ze liep er zo in Als jij zenuwachtig bent, zullen ze dat voelen en kan je beter een buitenstaander mee laten lopen