Paardrijden als je met de auto rijdt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 16:32

Junia schreef:
Bij mij is het JUIST als ik geconcentreerd bezig ben dat de paardrij acties erin sluipen.

Ja inderdaad dat gevoel heb ik ook. Ik zie alles echt wel goed.Ik ben dan niet op automatische piloot aan het rijden.

Nico_lette

Re: Paardrijden als je met de auto rijdt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:33

Ik heb nog wel 's dat als ik een filmpje zie en ik vind dat het paard te langzaam gaat ik begin te klikken met m'n tong :')

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-16 17:00

jorretje schreef:
hahah ben je goed autodidactisch bezig!

OMG heeft tot nu geduurd dat ik de grap door had! :+ AUTOdidact! _/-\o_

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:05

Zo blij dat ik niet de enige ben die dat doet xD Tijdens mijn rijlessen heeft mijn instructeur ooit gezegd: Wat doe je toch met je benen in de bochten? ... uhhhh...:+ Sturen :')
Net als dat ik tegen de auto 'toe maar' zeg als hij wat moeilijk van zijn plek komt...sja....

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:14

Op de fiets in verlichte zit over drempels en tramrails. En op mn werk roep ik altijd "deur" als ik de deur uit kom in de pauze. (2 deuren naast elkaar waar z'n 20 man tegelijk in en uit wil) ook moeten de Denen (rechthoekige karren) altijd "om" beetje jammer dat ze meestal niet luisteren.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:41

Ik hou mij liever meer de overig weg gebruikers in de gaten tijdens het autorijden ;)

Naat3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:49

Ik Zoë overal een paard in. Lijkt het net in de verte of er een paard aankomt. Is het een fietser....

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:51

Hahaha zo herkenbaar
Zo trok ik laatst ineens aan het stuur van mn fiets omdat ik dacht dat die wel ging schrikken van de grasmaaiers verderop.

Blamage

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:51

Drempel, stoeprand, bobbel, of een gat in de weg of zo, alles in verlichte zit XD. Hakken uitdrukken doe ik ook altijd. Net zoals met de hond uitlaten, heb de riem als teugels vast (of een mok met van die dingen er aan waar je 'm aan vast kan houden) etc. Beetje automatisme, denk ik. Vroeger in de auto ging ik aaaltijd paarden tellen, soms telde ik er wel 200 (ik kon niet zo goed tellen volgens mij).

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:13

Whaha XD

Ja ik heb me er zelf ook op betrapt;

In de bochten stuur ik met mijn gewicht, wanneer mijn auto iets langzamer moet zeg ik "brrt"
Wanneer sneller (68 pk) ga ik naar voren zitten en zeg toemaar toemaar beetje sneller XD
En ja mijn benen, ik stamp met mijn linker voet als het te langzasm gaat XD
Braaf of guuut, is standaard.

En vergeet niet; een auto heeft gevoel. Mijn meisje werkt iedere dag voor me, ik aai haar altijd aan de linker kant binnen bij spiegel XD en parkeer ik haar, dan krijgt ze een aai over haar bol (dak van auto)

En vooral veeeeeeel complimenten geven, of wanneer ze niet mee werkt? Stamp ik en spreek haar streng aan.

En ik zeg altijd dankje wel, ik kijk haar erbij ook aan XD

Verder ben ik wel met het verkeer bezig, dit gaat dan echt onbewust.

Mijn vriend kijkt me altijd aan als ik goedzo zeg XD

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:32

Met mijn rijlessen keek ik steeds in de linker buitenspiegel als de instructeur het had over de binnen spiegel. Heeft nog best wat lessen gekost voordat het kwartje viel.
En als ik plots op de rem moet wil er nog wel eens een hooo braaf ontsnappen haha

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 20:48

horsier schreef:
Met mijn rijlessen keek ik steeds in de linker buitenspiegel als de instructeur het had over de binnen spiegel. Heeft nog best wat lessen gekost voordat het kwartje viel.
En als ik plots op de rem moet wil er nog wel eens een hooo braaf ontsnappen haha

Dat met die spiegel had ik ook! Ik heb het mijn instructeur maar even uitgelegd toen hij er naar vroeg :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:41

horsier schreef:

Hahahaha dat heeft me ook langer geduurd dan normaal voor ik snapte dat de binnenspiegel echt binnen was en niet de binnenkant van de bocht _O-

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 10:22

Hahaha super grappig om te lezen. Ik doe het in de auto niet, maar op de fiets wel een beetje. Met name hakken uitdrukken en verlichte zit over drempels (al is dat gewoon écht fijner).