Waar heb jij je paard vandaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Re: Waar heb jij je paard vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 19:29

Mijn pony Beauty gekocht bij familie, een oom fokte shets en toen bleek Beauty na een half jaar ook nog eens onverwachts drachtig. Daar hebben we Lady dus van :P. En Winner heb ik gekocht bij stal Celin in Hazerswoude dorp, zij verkocht toendertijd mijn paard en zei dat ze een hele mooie die avond binnen had gekregen. Zo doende, daar gaan kijken en wauw het was de ware om het zo te zeggen. Super duper handelaar <3

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 00:48

Via marktplaats bij een Tinkerfokkerij.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:57

Van een Bokker gekocht. :D

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:42

Via een kennis erover gehoord, gebeld, bezichtigen en gekocht :+

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:24

_mjwb schreef:
Bedankt voor alle antwoorden! Ik ga vanavond wat mails sturen naar handelstallen en misschien een advertentie op marktplaats zetten. :) Ik heb de boktmarkt al afgezocht maar er staat op dit moment niks voor mij tussen

Wij hadden onze eerste merrie via Boktmarkt. Huidige merrie via het topic: Een nieuw paard kopen. Dat topic loopt nog steeds hier, dus je kan daar ook je wensen eens plaatsen?

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:28

Gevonden op aanbodpagina als verzorgpony. Destijds heb ik haar 1 jaar verzorgd en toen kreeg ik de vraag of ik haar wilde kopen. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:36

Ik heb dumpers op eentje na.
Eentje is een veulen uit de moeder die ik wel gekregen heb omdat ze er niets mee konden. (ze had voor haar vorige eigenaar een weekje ziekenhuis geboekt en dat werd haar niet in dank af genomen)
eentje kwam van vrienden die op hun beurt het dier uit Nederland hadden, ding was geen cent waard omwille van verwaarlozing dus die is ook zo gekomen.
Eentje komt uit Nederland waar ze hem niet meer wilde omwille van zijn karakter.
Eentje komt uit Antwerpen waar ze hem niet meer wilde omdat ze hem zo slecht behandeld hadden dat hij niet meer verkoopbaar was (ondervoed en groei achterstand en bovendien doodsbang voor alles wat mens was.)

Ehm aan mij heb je dus niks. _O- Mij worden paarden vrijwel altijd aangeboden. Op de twenter na heb ik niks "zelf gekozen". _O-

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:37

Via Marktplaats bij een particulier.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:38

Beeb is geboren in Luyksgestel in Brabant. Omdat moeders niet voldoende melk had is ze mee met de trainer gegaan naar StarReiners. En ik kwam daar 1,5/2 maanden later stage lopen :P En toen ik daar ben blijven hangen kreeg ik een hele speciale band met Beeb als veulen en zodoende heb ik haar gekocht.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:39

Ik heb mijn merrie (PRExKWPM) via een PRE fokker gekocht. Heb daar toen een hele tijd de paarden mogen verzorgen en op één rijden. Een gegeven moment werd een van mijn favoriete paarden daar verkocht en toen besefte ik me dat de jonge merrie die ik ontzettend leuk vond (kende haar vanaf dat ze 1 maand was) ook zomaar verkocht kon worden. Toen dus met mijn ouders besloten deze te kopen, ze was toen 2 jaar. :)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 17:21

Mijne stond tussen de lespaarden maar was niet braaf genoeg dus zou ze geruild worden bij de handelaar. Ondertussen reed ik haar al een dikke anderhalve maand samen met nog een ander meisje en heb ik mijn ouders snel kunnen overhalen :D Anders had het andere meisje of de eigenaar haar meegenomen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:25

Marktplaats.