Eet smakelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pluttersput schreef:Zo, ik ben geweest.
Geen pony, wel nog het touw waar hij aan vast stond en de brandkraan (?) waar hij aan vastgebonden was.
Stond dus niet aan een spit, maar gewoon echt vastgeknupt aan dat uhm.. ding![]()
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het mensen waren die de pony even hebben laten grazen. Het is daar best heel druk, ligt echt pal aan de parkeerplaats van de welkoop en de mcdonalds ligt ook in de buurt. En er staan wat huizen om heen. Ik zou het zelf zeker ook niet zo willen en ook niet zo doen, maar niet iedereen is zo zuinig op zijn beesten als de meeste bokkers
In ieder geval was er nu geen pony meerWe kunnen weer rustig slapen, en wij hebben er een lekkere bananemilkshake aan over gehouden

Pluttersput schreef:Uhm.. Als je de straat achter de welkoop hebt, en dan een meter of 50 door denk ik. Dan kom je bij een bermpje met parkeerplaats, zonder hegje. Zoals op de foto van ts. Aan de rechterkant als je vanaf de mcdonalds komt. Er is daarnaast een terrein wat met een groot groen hek omheind is
KoudbloedKim schreef:Ik heb het over de pony in de OP... kan me niet voorstellen dat ze daar een ijzeren pin van 3 meter de grond in rammen voor een tijdelijk plekje.
3 meter? Mijn stik is 60cm en die krijgt Ponymans echt niet uit de grond
(ik zonder moker ook niet trouwens, en Ponymans trekt dan ook nog opzij ipv omhoog zoals ik)
Maar die bleek dus gewoon vast te zitten, dus zijn we verder gereden. Het is een rustige straat waar nauwelijks verkeer komt. Zal er voorlopig eens wat vaker langs rijden