Echt te schattig die 2, en die eerste foto is echt heel mooi!"haha, er zijn mindere dagen hoor! Maar eerlijk is eerlijk, dit was wel een dream come true!
"Prachtige foto's! Wat heb je ook een knappe dochter zeg! En Raafje is helemaal een topper, zo heerlijk braaf met je dochter. Is een Welshje toch? Weet je toevallig wat voor afstamming erachter zit? Leuk dat jullie ook samen kunnen rijden."
Dank je wel! Raafje is suuuuperleuk.. En is inderdaad een welshje, mama is Schitsboom Kenza en vader is Egelshoek's Rebel. Ik ben helemaal niet thuis in de welshjes dus herken geen van beiden namen.
"Wat een heerlijk ponybeestje
En een hele knappe dame heb je daar
Wat is dat toch heerlijk om naar te mogen kijken... die band samen"
In het begin moest Raafje niks van Ayden hebben, toen was ik er wel even bang voor. Ze bokte onder het zadel (bleek verkeerd zadel, dus gelijk een nieuwe besteld EN een osteo laten komen) Maar na wat grondwerken werden ze toch al gauw vriendinnetjes
"Oooooh supercute
!!!Vorig jaar de foto's met Gaia waren al superschattig maar dit overtreft wel weer hoor!"
Ja, ik besef me dondersgoed wat een goudmijntje aan schattig ik in handen heb. Gaia is haar gewicht in goud waard, Raafje is dat ook zeker en ja, Ayden.... die is van onschatbare waarde uiteraard! haha
Maar dank jullie voor alle lieve woorden.. Ayden vind het superleuk om te lezen.. en ik ook!
. Geniet er van!!