Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liekec schreef:Maar is wat ik zei verder dan geen optie Maureen? Andere studie uitkiezen, in een andere richting?

tita schreef:Ik zou die 5000€ gaan gebruiken om je lening of boete terug te betalen
Je vragen zijn niet bepaald snugger
Je toekomst ook niet niveau2
Blijkbaar heb je weinig inlevingsvermogen en doorzettingsvermogen en je kennis van en over paarden is ook niet realistisch
Ga voor een ander praktisch beroep op niveau 2-3
Precies ook waar ik dit topic voor open
Maureen95 schreef:Voordat er misopvattingen komen![]()
Ik ben niet heel snel bang hoor. Een sensibel paard versta ik eigenlijk als een paard wat overal van schrikt en heel druk kan zijn.
Ik vind het fijn als een paard lekker actief is en mag ook druk zijn. Als het maar in de hand te houden is. Schrikken mag ook, als hij nog maar normaal kan reageren daarna.
@liekec een andere richting kan altijd nog. Ik wil gewoon kijken of dit haalbaar is. En ik moet gewoon binnen een aantal jaar minstens een niveau 2 diploma hebben. Maakt me niet uit wat als het maar goed te halen is voor mij. Daarna ga ik wel kijken wat ik echt wil en hoe ik mijn carrière op ga bouwen

tita schreef:Misschien geen aardige reactie, maar wel wat ik ook dachtIk zou die 5000€ gaan gebruiken om je lening of boete terug te betalen
Je vragen zijn niet bepaald snugger
Je toekomst ook niet niveau2 liggen niet de paardenbanen voor het oprapen
Blijkbaar heb je weinig inlevingsvermogen en doorzettingsvermogen en je kennis van en over paarden is ook niet realistisch
Ga voor een ander praktisch beroep op niveau 2-3
Zeker als al die wedstrijden er nog bij moeten komen. Stel je rijdt elke proef winst, dan ben je nog zo 52 proeven verder eens je L+1 springen en M1+1 dressuur bent. Met je startkaart, vereniging, reiskosten etc erbij zit je dan ook zo aan de €1500,- en dan reken ik de aanschaf of huur van een trailer met geschikte auto ervoor nog niet eens mee.Maureen95 schreef:@liekec dat zou ik ook prima vinden. Maar dan moet ik ook een opleiding zoeken die bij mij past en ik wil gaan doen
Zoveel verschillende keuzes!

Evelijn schreef:Ik dacht ik zoek eens naar of er paard is wat te koop is (niet teveel boven budget) en al aan alle wedstrijdeisen heeft voldaan. En ik vind er toch wel eentje http://link.marktplaats.nl/m1044462203 wel een saaie bruine KWPN-er
Maureen95 schreef:Ik denk dat als je goed zoekt dat inderdaad haalbaar is.
Evelijn schreef:Maureen95 schreef:Ik denk dat als je goed zoekt dat inderdaad haalbaar is.
Maar dan moet je wel je andere eisen als paard moet apart zijn etc. wel laten vallen.![]()
Ik denk dat je al hele kluif krijgt om binnen 2 jaar aan de eisen van de opleiding te voldoen.
Daar gaat nog heel wat tijd (en geld) in zitten.
Pennypaard komt later wel. Daarom staan dingen als uiterlijk op een lagere plaats. Maureen95 schreef:@liekec een andere richting kan altijd nog. Ik wil gewoon kijken of dit haalbaar is. En ik moet gewoon binnen een aantal jaar minstens een niveau 2 diploma hebben. Maakt me niet uit wat als het maar goed te halen is voor mij. Daarna ga ik wel kijken wat ik echt wil en hoe ik mijn carrière op ga bouwen
Lijkt mij voor jullie ook niet heel belangrijk. Ik ga sowieso nog een nieuwe niveau 3 opleiding volgen. Ik weet dat ik dat aankan. Weet alleen nog niet wat.
Ik kan niveau 3 aan. Maureen95 schreef:@safina
Ik ga om privacyredenen niet hier neerzetten waarvan ik het ga betalenLijkt mij voor jullie ook niet heel belangrijk. Ik ga sowieso nog een nieuwe niveau 3 opleiding volgen. Ik weet dat ik dat aankan. Weet alleen nog niet wat.
@Azmay zo snugger ben ik helaas niet zoals andere mensen in dit topic al zeidenIk kan niveau 3 aan.