Bedankt voor de tip, dat kan ook zeker helpen! Ik moet haar gewoon aan het werk zetten, dan komt het (meestal) wel goed.
Ik had vandaag weer les, en helaas zijn we weer wat terug gevallen... Heel veel spanning, Larissa schrok overal van (ik wachtte teveel af) en ik kon maar niet ontspannen. K had toen nog niet gegaloppeerd, want Larissa schoot steeds weg. Uiteindelijk werd de druk voor mezelf te hoog. Toen zei ik tegen m'n instructrice dat ik even naar de binnenbak ging, want buiten zou t toch niks meer worden vanwege mijn eigen spanning. Op het begin vond Larissa het niks dat ze als enige naar de binnenbak moest, ze wilde steeds naar de uitgang rennen en op de volte schoot ze steeds weg. Gelukkig ben ik toen eindelijk wat strenger geworden en heb ik even door gezet, en uiteindelijk liep ze super! Galop ging binnen uiteindelijk ook heel mooi!
Toch baal ik, want het is me buiten nu niet gelukt om weer te ontspannen. Maar ik weet dat als ik buiten bleef het toch niet meer zo fijn zou gaan, nu heb ik haar er tenminste wel mooi door gekregen.
Ik heb een klein stukje film van de laatste keer thuis rijden, dit ging heel fijn! Neus voor/op de loodlijn, tempo bij mij en... Ik zit rechtop!
zal zo even zien hoe ik het kan plaatsen.