Grootste angst werd werkelijkheid.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Grootste angst werd werkelijkheid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:58

Jeetje Eva. Dat is idd niet wat je gedacht had. En ik weet dat clover alles voor je was en nog steeds is.

Wat super fijn dat het gelukt is om haar terug te kopen. Heel veel plezier en geluk samen.

Clover weer op haar oude plekje in de hit?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:49

Welkom thuis, Clover!

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:00

Jeetje wat heftig! Kreeg de tranen in mijn ogen, moet er echt niet aan denken! Wat fijn voor je dat je Clover nu weer bij je hebt <3

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:14

Leuk voor je! En wat een zuur gezeur over dat crowdfunding zeg, dat moet jij en iedereen toch lekker voor zichzelf weten. Helemaal top dat het linksom of rechtsom dus toch is gelukt! Veel (inhaal)geluk samen!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 05:23

Bedankt allemaal :D

Ik heb buiten de crowdfunding om zelf ook nog een hoop spullen verkocht en dat geld daarbij opgeteld. Heb het er niet bij gestort omdat je altijd weer een bepaald percentage daarvan afdraagt aan de website.
Daarnaast heb ik een fantastische lieve oma <3
Echt hor, in tijden als deze leer je je echte vrienden kennen :j niet alleen kwa geld natuurlijk maar ook kwa steun en blijdschap.

Nee Marlis ze staat nu op een klein stalletje met 6 andere paarden. Lekker dag en nacht buiten :) de komende tijd staat echt in het teken van verwerken wat er in korte tijd allemaal gebeurd is en lekker genieten van elkaar <3

Toen ze gisteren een beetje tot rust gekomen was en doorhad dat ik er ook was plopte dr ogen zowat uit dr hoofd, kan nog janken als ik daar aan terug denk :') ben zo blij dat ze weer terug is!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 05:33

Fijn dat ze terug is! Ik zie dat je in Rotterdam woont, mag ik vragen op welke stal Clover nu staat?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 05:34

Wordt emotioneel van je laatste post. Heel fijn dat je je paard weer terug hebt!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 05:51

Clover staat in numansdorp op privé terein :)

Dankjewel kaatje :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 06:09

Ts, gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Jij voelt je nu vast de gelukkigste mens op aarde. Ga er maar lekker van genieten.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 06:11

Veel plezier en gefeliciteerd ts.

Wat zijn je plannen met hem?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 06:24

Echt geweldig Eef nogmaals veel plezier samen.

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 07:41

Wat fijn dat hij er weer is. Geniet van hem en veel plezier samen. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:18

Gefeliciteerd, geniet ervan!! +:)+

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:14

farahdiba46 schreef:
HiFive5 schreef:
Ben ik nou echt de enige die het zielig vind om een ander zijn geld daarvoor aan te spreken?
Leg je er bij neer of ga een lening aan.
jij hebt echt het inlevingsvermogen van een oude schoen he. Wacht maar tot het je zelf een keer overkomt. In jouw geval zou dat goed zijn voor je karakter, word je een heel stuk aardiger van.

Kom zeg, bedoel je dit als de moderne wereld dan? Hypocriet hoor :+ Als het mezelf overkomt ben ik nuchter genoeg om te aanvaarden dat het niet in het laadje past. Of ik ga lenen bij een bank/ ouders en alles zo snel mogelijk terug betalen. Dat is pas aardig :)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:30

HiFive5 schreef:
Kom zeg, bedoel je dit als de moderne wereld dan? Hypocriet hoor :+ Als het mezelf overkomt ben ik nuchter genoeg om te aanvaarden dat het niet in het laadje past. Of ik ga lenen bij een bank/ ouders en alles zo snel mogelijk terug betalen. Dat is pas aardig :)

Dus omdat jij dat zo doet moet je het plezier van een ander ook verpesten met zo'n ontzettend zuur bericht? Waarom reageer je überhaupt als je het zo'n onzin vind. Jammer dat je het topic van TS zo naar beneden haalt. Gun een ander ook zijn plezier, lekker belangrijk of jij het ermee eens bent of niet.

Wat een bijzonder verhaal TS. Je doorzettingsvermogen is beloond! Lijkt me echt geweldig om weer bij elkaar te mogen zijn, en juist nog meer omdat zoveel mensen open stonden om je te helpen. Ben heel benieuwd naar meer foto's van jullie tijd samen!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:55

Missbeauty30 schreef:
Wat fijn dat hij er weer is. Geniet van hem en veel plezier samen. +:)+

ZIJ...

Rocamor schreef:
Veel plezier en gefeliciteerd ts.

Wat zijn je plannen met hem?

HAAR ;)
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 17-05-16 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:02

JAAAAAAAAAAAAAAAA Ze is er weer! Super hoor, gefeliciteerd!

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 16:58

Oeps :o Sorry...

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:23

Laten we alle vervelende reacties achterwege laten. Feit is: iedereen kan in een benarde positie komen en moeilijke beslissingen moeten maken.

In dit geval heeft een heel vervelend verhaal gelukkig tóch nog een goed eind gekregen.

Gefeliciteerd Mallow en Clover! Wat heerlijk dat ze weer gewoon thuis is. Nu maar goed bijkomen samen van deze beproeving!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 18:01

Bedankt voor jullie leuke berichtjes :D
Mijn plannen met haar zijn er eigenlijk niet, eerst maar eens een hoefsmid, osteopaat en dierenarts laten komen om wat 'achterstallig onderhoud' recht te trekken.. Niet meer ge-ent en waarschijnlijk al maanden niet meer bekapt geweest.
En daarnaast haar de tijd geven alles te verwerken, we zien wel wat de tijd ons brengt :)

Oja Hifive, die mensen betaal ik allemaal zelf, knap hé :D
Nee zonder gekheid, ik ben ook nuchter en realistisch, anders had ik haar vorig jaar nooit verkocht. Echter veranderen situaties (gelukkig). Verder zou ik je willen vragen om mijn berichten terug te lezen want je blijft op iets doorgaan wat hier helemaal niet van toepassing is :)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:31

Lieve TS,

Ik wilde halverwege je topic al aanbieden om je te steunen, maar toen scrolde ik door en zag dit geweldige bericht. Ik heb tranen in mijn ogen! Wat heerlijk dat je je meisje weer thuis hebt <3 ! Het is je zo gegund. Je lijkt me absoluut niet dom, in je post kwam goed over dat je er érg goed over nagedacht hebt. En als er toch mensen zijn die willen helpen, waarom niet?!

Toen ik 16 was leaste ik (ofja, mijn vader) een paard van de manege, mijn droompaard! Maar het noodlot sloeg toe, een van de eerste gevallen van Rhino en mijn paard hield er ataxie aan over. Het rijden wilde niet meer en mijn paard vond het stalgeld het niet waard voor een weide paard (logisch ook). Dus Beau ging terug naar de manege eigenaar en 3 dagen stond hij samen met mijn vorige lease pony op de trailer van de handelaar.

Ik was kápot.... heartbroken! Ik heb 2 weken geleden een brief terug gevonden die ik aan hem geschreven was als snotteblaag, man wat heb ik weer gejankt.
Dit was in Maart, in oktober na 2 maanden leasen had mijn vader mijn lease pony voor mij overgekocht, over the moon was ik!

Begin november sprak de knul die mijn lease pony voor mij geleased had (waar Beau dus mee op de trailer stond) via msn en vertelde mij dat hij Beau gezien had :oo
Hij was met zijn moeder naar diezelfde handelaar gegaan om te vragen waar de pony terecht gekomen was en daar stond Beau. Ik kon het niet geloven en heb mijn ouders ook flink moeten overtuigen om te gaan kijken. 2 dagen later in de auto naar Duitsland. Aangekomen wist de handelaar in eerste instantie niet waar ik het over had.... tot.... "ah der Hannoveraner? Jaaaaa :))
We moesten een gang door, we draaiden de hoek om en daar...... Daar stond mijn mannetje!!! Hij brak zowat zijn stalletje af <3 en ik en mijn moeder waren een blerend wrak :')

Maar wat zag hij eruit ;( Vreselijk mager, je kon ieder bot tellen. Hij had olifante-poten aan stalbenen. De handelaar vertelde stoer over zijn avonturen op de springbaan en de uren durende buitenritten. Terwijl ik er nauwelijks nog op kon rijden omdat hij zo instabiel was. Ik was verscheurd... Ik heb nog nooit in mijn leven zo gehuild!

En toen liep mijn vader weg met zijn toenmalige vriendin. 10 min. later komt hij terug en vroeg of die boer (waar mijn pony stond) nog plaats had.... Geen idee :oo Wij zijn halsoverkop terug naar NL gereden, de boer gevraagd of hij plaats had, een trailer gereden en 2 uur later stond mijn ventje op stal.... Wat er toen door me heen ging, ik kan het niet in woorden omschrijven. Ik weet nog dat ik mijn manege vriendinnen een berichtje stuurde die die dag dat hij wegreed afscheid met me genomen hebben. Ook die waren door het dolle heen.

Dit was in 2003. Mei 2004 heb ik hem alsnog laten gaan, alleen nu naar de eeuwige weides. In mijn armen, zoals het hoorde. Een jaar later ging mijn andere pony hem achterna. Zij betekend alles voor mij, ze staan dan ook vereeuwigd op mijn rug. Ik zal ze nóóit vergeten.

Dus ja TS ik snap jou héél goed! En ik wens jou alle geluk, liefde en gezondheid toe met je paardje. Dat je nog heeeeeeeeel lang van d'r mag genieten <3

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 19:34

Jeetje bowena wat een verhaal ook zeg :oo en wat ontzettend fijn dat je hem nog hebt kunnen laten zien hoe mooi het leven kan zijn en hem een paardwaardig afscheid hebt kunnen geven. Heftig zeg jeetje :(:)

Dankjewel voor je lieve berichtje!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:47

Ja Mallow, soms als ik eraan terug denk lijkt het wel een droom... Zo ben ik mijn aller eerste lease pony jaren later op een andere manege (dankzij een héle lieve Bokker) tegen gekomen. Ik dacht dat zij dood was. Ook van haar heb ik afscheid kunnen nemen, paar weken later werd ze in geslapen.
Het lease paard van mijn moeder werd verkocht. Kwam jaren later per toeval terug met veulen. Mijn ouders hebben haar toen gekocht en zij is uiteindelijk een weidemaatje geworden door artrose. Haar veulen werd verkocht en die vond ik enige tijd later... Jaja.... Door middel van Bokt terug bij een hele leuke meid die jonge paarden opricht. Dus... ik ken het hele sprookje. Soms snap ik het nog steeds niet hoe dit kon. Mijn paardenverleden was kort maar zó mooi!

Graag gedaan, ik ken het gevoel zo goed! Ik hoop dat je nog lang van haar mag genieten <3

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 13:19

Wat fijn dat je je pony weer hebt. Hopelijk kunnen jullie samen weer heerlijk gaan genieten.
Had deze actie al eens via social media voorbij zien komen en toen begrepen dat ze hier in de buurt moest staan, maar kan aan de hand van je verhaal niet bedenken waar. Achja, maakt ook niet uit ;) .

Veel plezier!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 15:09

Ze stond bij piet martens in Ommel :)