Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niet alleen kwa geld natuurlijk maar ook kwa steun en blijdschap.
de komende tijd staat echt in het teken van verwerken wat er in korte tijd allemaal gebeurd is en lekker genieten van elkaar 
ben zo blij dat ze weer terug is!
farahdiba46 schreef:HiFive5 schreef:jij hebt echt het inlevingsvermogen van een oude schoen he. Wacht maar tot het je zelf een keer overkomt. In jouw geval zou dat goed zijn voor je karakter, word je een heel stuk aardiger van.Ben ik nou echt de enige die het zielig vind om een ander zijn geld daarvoor aan te spreken?
Leg je er bij neer of ga een lening aan.
Als het mezelf overkomt ben ik nuchter genoeg om te aanvaarden dat het niet in het laadje past. Of ik ga lenen bij een bank/ ouders en alles zo snel mogelijk terug betalen. Dat is pas aardig
HiFive5 schreef:Kom zeg, bedoel je dit als de moderne wereld dan? Hypocriet hoorAls het mezelf overkomt ben ik nuchter genoeg om te aanvaarden dat het niet in het laadje past. Of ik ga lenen bij een bank/ ouders en alles zo snel mogelijk terug betalen. Dat is pas aardig
Sorry... 

! Het is je zo gegund. Je lijkt me absoluut niet dom, in je post kwam goed over dat je er érg goed over nagedacht hebt. En als er toch mensen zijn die willen helpen, waarom niet?!

en ik en mijn moeder waren een blerend wrak 
Vreselijk mager, je kon ieder bot tellen. Hij had olifante-poten aan stalbenen. De handelaar vertelde stoer over zijn avonturen op de springbaan en de uren durende buitenritten. Terwijl ik er nauwelijks nog op kon rijden omdat hij zo instabiel was. Ik was verscheurd... Ik heb nog nooit in mijn leven zo gehuild!
Wij zijn halsoverkop terug naar NL gereden, de boer gevraagd of hij plaats had, een trailer gereden en 2 uur later stond mijn ventje op stal.... Wat er toen door me heen ging, ik kan het niet in woorden omschrijven. Ik weet nog dat ik mijn manege vriendinnen een berichtje stuurde die die dag dat hij wegreed afscheid met me genomen hebben. Ook die waren door het dolle heen.
en wat ontzettend fijn dat je hem nog hebt kunnen laten zien hoe mooi het leven kan zijn en hem een paardwaardig afscheid hebt kunnen geven. Heftig zeg jeetje 
.