Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tamary schreef:Mag de DA doen voor mij, maar ik wil en staart en schedel, van mijn oudste in elk geval zeg ik nu. Maar, hoe en wat als het moment daar is weet ik dan pas.

FD_horses schreef:Ik maak zelf sieraden van paardenhaar, dus ik zou zelf ook een flinke pluk afknippen waar ik wat mooie sieraden van kan maken. De manen van de pony die ik heb afgeknipt laat ik zo, zijn geur zit er helemaal aan, ga ik ook niet wassen o.i.d .. van zijn staartje maak ik wel een mooie armbandje, of een ring.
Lizziewizzie schreef:Na het inslapen is het lichaam dat er nog ligt, niet meer het paard dat je kende, voor mij toch niet.
cinniz123 schreef:Lizziewizzie schreef:Na het inslapen is het lichaam dat er nog ligt, niet meer het paard dat je kende, voor mij toch niet.
Dit heb ik ook zo ervaren die trouwe blik ging gelijk mee heen en er was een ijzere in hoever je het blik kan noemen voor in de plek gekomen.niet zoals hij was,leek een heel ander paard gelijk.
cinniz123 schreef:Lizziewizzie schreef:Dit heb ik ook zo ervaren die trouwe blik ging gelijk mee heen en er was een ijzere in hoever je het blik kan noemen voor in de plek gekomen.niet zoals hij was,leek een heel ander paard gelijk.
Ik ben bij het inslapen geweest en ik zag in de ogen gewoon iets verdwijnen. Er kwam ook een ijzige 'dode' blik voor terug. De DA controleerde nogwel de hartslag, maar dat ze dood was wist ik zo ook al.