Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil jullie nu vragen om weer ontopic verder te gaan, na deze uitleg van hoe de moderators gevraagd zijn om op de verschillende fora van Bokt te modereren.
Suelza schreef:pien_2010 schreef:Nogal wat stipjes reacties zijn verwijderd. Zoals je in de Bokt Regels kunt lezen zijn dit soort reacties niet de bedoeling op Bokt. Wanneer je een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat. [ Afbeelding ]
Meer informatie kun je hier lezen: [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware . Dus hierbij het verzoek om dat niet meer te doen.
Dit vind ik dus altijd zo demotiverend als bokt dit doet.... Tis leuk om te schrijven en te lezen dat mensen volgen. Dat dat niet altijd een onderbouwde reactie is snap ik maar tis voor mij, degene die tijd en energie investeerd, wel leuk. Dit is dus precies waarom ik destijds ben gestopt met het schrijven van casussen omdat je dus bijna geen reacties meer krijgt door het TEM beleid van bokt
"
maar dat is een vos. saskiaojan schreef:Ah leuk een nieuw topic! Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Op bokt is wel een paard dat fortune cookie heet toch, dacht eerst ook dat het over die cookie gingmaar dat is een vos.
we hebben hem Cookie genoemd omdat ik meende gelezen te hebben dat hij zo heette