Vandaag wilde Zara even overdrijven in de spagaat

Morgen gaan we weer hangen en als het goed is ook zitten! Ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren en hoe ver we komen. Vandaag weer gelongeerd met zadel en ze was zo ontzettend braaf, ze luisterde zo goed. Zelfs een vrije nette stap-galop overgang mee kunnen pakken

Geplaatst
               Geplaatst 

Op de 2e foto zit ik echt vreemd haha. In het begin even zonder beugels gestapt, voor mijn gevoel is dat namelijk net iets veiliger als ze echt iets zou doen (ivm kunnen blijven hangen met je voet). Uiteindelijk ging het zo goed, dat ik met beugels gewoon heb rondgestapt. Ook los gestapt! Ze had eigenlijk vrijwel geen spanning meer en ze heeft helemaal niks geks gedaan. We hebben 1 keer gehangen voor ik echt opstapte. Bij het hangen hebben we 1 keer de hele bak rondgestapt, daarna besloten om te gaan zitten.
 Op de 2e foto zit ik echt vreemd haha. In het begin even zonder beugels gestapt, voor mijn gevoel is dat namelijk net iets veiliger als ze echt iets zou doen (ivm kunnen blijven hangen met je voet). Uiteindelijk ging het zo goed, dat ik met beugels gewoon heb rondgestapt. Ook los gestapt! Ze had eigenlijk vrijwel geen spanning meer en ze heeft helemaal niks geks gedaan. We hebben 1 keer gehangen voor ik echt opstapte. Bij het hangen hebben we 1 keer de hele bak rondgestapt, daarna besloten om te gaan zitten. 

Dit was nog vrij in het begin van het longeren.
 Dit was nog vrij in het begin van het longeren. 

Let vooral ook op het prachtige commentaar en gesprek tussen mij en instructrice
 Let vooral ook op het prachtige commentaar en gesprek tussen mij en instructrice 
 Daarom besloten om de dierenarts erbij te halen en voor de zekerheid te scannen op tumoren op de eierstokken en te overleggen hoe verder.
 Daarom besloten om de dierenarts erbij te halen en voor de zekerheid te scannen op tumoren op de eierstokken en te overleggen hoe verder.  De eigenaar van dat nieuwe paard heb ik nog steeds geen enkele keer gezien, ik weet dus ook niks van dat paard en waarom hij zo lelijk doet tegen onze paarden.
 De eigenaar van dat nieuwe paard heb ik nog steeds geen enkele keer gezien, ik weet dus ook niks van dat paard en waarom hij zo lelijk doet tegen onze paarden.