Nieuwe hengst op stal!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:02

Ooh annabet hij is jammie wat een knap dier vind em in wintervacht ook erg gaaf
Zit volgens mij geweldige bewegings machine onder dat haar

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 19:01

Het is een prachtige hengstje, geniet ervan!!!

Zo zie je heel goed de verschillen, wel heel leuk. <3

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:00

Als het goed is zul je ons wel weer zien bij het AMHF, eerst volgende week hier de hengstenkeuring :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:08

Haha, is dat echt hetzelfde paardje?

Wel een knapped

Ilona

Re: Nieuwe hengst op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:37

Gefeliciteerd! Ik vind (beide versies van) hem geweldig! Ik ga hem bewonderen op de nakeuring. <3

Flint09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:48

Wat een knapperd <3 Ik vind zijn show foto's als 1 van de weinige wel mooi en die in wintervacht ook .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 21:49

Nog een keer uitgelicht?

Jappiepappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:26

Hele leuke pony! <3 Naar mijn mening vind ik de laatste foto's in zijn wintervacht veel mooier en leuker dan de eerste...

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 22:11

Morgen even uitgebreider reageren :D

Mannetje staat, met een beetje vertraging, hier op stal. Gaat een toffe nacht worden, mijn andere hengstje staat namelijk in zijn buurt en wil uiteraard graag laten horen dat hij er is... :+

Afbeelding

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:14

Hij is heel gaaf Annebeth!! Kan niet wachten om die in het echt te zien....

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:42

wat doen ze in het filmpje ? steeds laten schrikken?

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:52

Annebet_ schreef:
Heel eerlijk, ik zie hem ook minstens even graag op die laatste foto hoor.
Al mijn showpaardjes lopen de hele winter in hun dikke vacht. Tijdens het showseizoen worden ze al zo dikwijls gewassen en geschoren, dat ze in de winter echt de kans hebben om volledig wild te gaan wat betreft hun haardos :P Alleen de paardjes die ook aangespannen aan het werk zijn, worden al eens een keertje vroeger in het jaar geschoren.
Net zoals dat al mijn showpaardjes het hele jaar door, ook tijdens het showseizoen, gewoon de hele dag buiten kunnen op weides en paddocks. Als ik ze moet gaan binnenhouden voor de resultaten, dan stop ik ermee. Ik vind het leuk, op show gaan, maar de paarden moeten er ook plezier aan hebben en moeten zeker niet inboeten op hun bestaan omdat ik die shows wil doen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Deze instelling zou van mij iedereen mogen hebben die op wedstrijd of show gaat! Het is leuk en gezellig en zo, maar niet ten koste van het paard *\o/*

Ik vind hem trouwens op de laatste foto's erg leuk. Op die Amerikaanse foto's niet :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:02

Fijn dat hij er is Annebet.Op jouw foto ziet hij er wel nog echt als een baby uit.Ben benieuwd hoe hij er uitziet als hij langer bij je is.Hoop dat je nog meer foto's gaat posten.
Ik kende ze eigenlijk helemaal niet ,de amerikaanse shet.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 21:22

Bianca, bedankt :D ik ben heel blij met hem. Hij staat nu thuis en het is een aangenaam diertje. Reageert soms wat angstig maar die angst heeft hij nog nooit agressief geuit.
Die manen en voorpluk, ik heb zo bijna een heel showseizoen met een verwilderde Stip rondgelopen, maar intussen is het mooi bijgegroeid. Voor Joker moet ik ook op zoek naar een oplossing, dus als je iets weet :D

Nathalie, hij beweegt goed. Ik heb hem nog niet kunnen filmen als hij voluit gaat, maar zijn sukkeldrafje is ook al leuk. Heel erg soepel. Als hij dan echt zin heeft om te draven, dan komt die power daar nog bij en dan is het echt :9
zijn sukkeldrafje:

Ragdollcat, ja groot verschil he, winter en zomervacht, en eigen foto's en Amerikaanse fotograaffoto's :+

Mariska, ik kom morgen supporteren *\o/*

JesdaJinn, je zou het niet zeggen he, haha :D , bedankt :D

Ilona, bedankt :D Ik hoop dat hij dan zijn beste beentje gaat voorzetten :D

Flint09, bedankt :D

Tobbes, ja ik zag het, super fijn, bedankt :D

YY_horses, bedankt :D

P_Tries, de nakeuring zal de eerste keer zijn dat hij weer op "show" gaat. Daarna normaal gezien Mini's with Spirit en daarna zien we nog wel :D

Annettu_, heb ik in een van mijn vorige posts uitgelegd. Ik wil het best nog wel een kopiëren, maar ik vrees dat dit bericht dan NOG langer gaat worden :+

Ijsco_Love, gelukkig zijn er steeds meer mensen die er zo over denken. De uitzonderingen zullen helaas steeds blijven bestaan... En bedankt :D

beatje, ik heb ze ook nog niet zoooo heel lang geleden leren kennen, maar ik ben gelijk als een blok voor ze gevallen. De grote aansteker van de kriebels is vooral Regal van Mariska ( Tosadog hier op bokt ) geweest. Wat een kanon zeg, zo'n mooi paard. :~

Ik ga vast en zeker nog foto's posten, maar ik ga hem eerst even laten bekomen. Hij is dinsdagavond aangekomen en woensdag op de weide gegaan. De nieuwe omgeving, de nieuwe paarden, ... het was hem allemaal eventjes een beetje teveel. Ondanks dat hij niet heel gek heeft gedaan, ik heb hem de hele dag in de gaten gehouden, was hij toch behoorlijk ingevallen toen ik hem s avonds terug naar stal haalde. Intussen is hij alweer een stukje rustiger en met aangepaste voeding zal hij wel snel weer opknappen.
Ik wou hem snel scheren en met hem aan de slag gaan om mooi klaar te zijn tegen de nakeuring, maar ik ga hem nog eventjes zijn tijd geven. Komt helemaal goed :D