Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DatBenIkNou schreef:Wat mij opvalt is dat je nooit iemand hoort over de lichamelijke schade die kinderen in de groei kunnen oplopen? Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat al jong dagelijks rijden schade aan de heupen veroorzaakt. Puur uit interesse: is dat iets waar jullie je van bewust zijn en rekening mee houden eigenlijk?
DatBenIkNou schreef:Wat mij opvalt is dat je nooit iemand hoort over de lichamelijke schade die kinderen in de groei kunnen oplopen? Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat al jong dagelijks rijden schade aan de heupen veroorzaakt. Puur uit interesse: is dat iets waar jullie je van bewust zijn en rekening mee houden eigenlijk?

rien10 schreef:Onze dochter was 11 toen haar pony kwam. Weet je, als ze op stal is, hangt ze niet op straat rond

) maar ook onwijs dankbaar voor alle ponyritten die ik samen met mn moeder heb mogen doen (zij op de fiets).... Vooral omdat mijn moeder er helaas niet meer is. En wat had ik anders gedaan. Tv gekeken ofzo? Nu ben ik ven hele leven al lekker buiten in de weer geweest. Alleen maar goed!