Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Caroline52 schreef:Je zult merken dat zelfs de stomme klusjes zoals de paddock mesten in de regen etc het allemaal waard zijn!
Maar je hebt je paard pas een maand. Eind volgende winter piep je wel anders.

De gedachte dat m'n maatje terug in m'n leven komt geeft me bijna tranen van geluk, dus dat is een goed teken toch? simodi schreef:Waarom is er haast met de verkoop? Willen de verkopers niet ook de beste match zoeken voor het paard?
Koper schreef:Caroline52 schreef:Je zult merken dat zelfs de stomme klusjes zoals de paddock mesten in de regen etc het allemaal waard zijn!
Laten we niet overdrijvenMaar je hebt je paard pas een maand. Eind volgende winter piep je wel anders.
TS ik zou geen seconde twijfelen als ik jou was. Je kent het paard, je hebt al eerder op het punt gestaan om hem te kopen, je hebt de financiële middelen en je hebt stalling. Wat een kans dat hij nu te koop is. Grijp 'm.
als je studeert en ook lekker lang wilt uitgaan, maar terug naar huis moet voor je paard. Of later als je voltijds werkt en je paard voor of na je werk moet proppen.
Als het allemaal meezit kan hij bij mijn verzorgpaarden staan en hun eigenaren willen me helpen waar kan. Dus ik denk dat ik wel goede afspraken kan maken met hun over binnen/buiten zetten, mesten, etc. + ik hoef m'n huidige schatjes ook niet te missen! Zou helemaal super zijn

) Zeker in de winter, ben je moe van je werkdag, regent het pijpenstelen en is het donker en moet je toch de wei op
En in het donker in de modder in de hozende regen op de veearts wachten is gewoon niet cool. En toch wegen de leuke dingen daar ruimschoots tegenop.
Morgen ga ik naar m'n liefde toe, eventjes borstelen, kroelen, loswerken misschien en misschien rijden. En dan............
.
.
... Ik heb de laatste jaren al zo veel pech gehad met paarden: echt geen klik, chronisch geblesseerd, eentje levensgevaarlijk ... Zucht!