geerke schreef:Ziet er goed uit!Ga zo door!(een veertienjarige gaat helemaal niet naar iemand van 51 luisteren dus ik doe nieteens moeite)
Inderdaad!
Misschien proberen om drie hindernissen achter elkaar te zetten TS?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Geryon schreef:Ik vind je niet zozeer te groot. En je rijd ook netjes. Maar het leek wel alsof de pony wat moeite had. Let daar dus wel op. Niet te lang rijden, niet teveel springen, eerst instappen etc. Op een verantwoorde manier bezig gaan en dan kan het wel.
lianne304 schreef:de teugels is langer maken en meer mee geven.
het lijkt er op dat je de pony nog iets te veel inhoud voor de sprong.
en je handen proberen mee te laten gaan me de mond richting en niet met de nek.
op het filmpje lijk je inderdaad groter dan dat je in werkelijkheid bent.
en het zadeltje lijkt me ook wel wat te ver naar achteren liggen, (mischien dat ie verschoven is door het rijden maar dat weet ik natuurlijk niet)
Dottie0991 schreef:ik accepteer heus je mening maar ik meende toch echt dat er door een moderator is gezegd dat er geen commentaar meer mocht komen over of ik te groot ben of niet. Misschien nog rijtips?Okee de een vind het wel kunnen de ander niet.
Ik vind je ook te groot, met het zadel er op lijkt het niet zo erg maar je bent zeker te groot om met de pony te springen, je tikt nog net niet de balk er af met je voeten..
jojo_pranjic schreef:Dottie0991 schreef:ik accepteer heus je mening maar ik meende toch echt dat er door een moderator is gezegd dat er geen commentaar meer mocht komen over of ik te groot ben of niet. Misschien nog rijtips?Okee de een vind het wel kunnen de ander niet.
Ik vind je ook te groot, met het zadel er op lijkt het niet zo erg maar je bent zeker te groot om met de pony te springen, je tikt nog net niet de balk er af met je voeten..
jojo_pranjic schreef:geerke schreef:Ziet er goed uit!Ga zo door!(een veertienjarige gaat helemaal niet naar iemand van 51 luisteren dus ik doe nieteens moeite)
Als je goede tips hebt hoor ik xe graag hoorik zou er zeker naar luisteren
minikatje schreef:Ach past best, pony moet wel een beetje afvallen. Ts weegt bijna niets en met zadel heb je al een ander plaatje.
Misschien is het voor de pony fijn om meer spieren te hebben en minder isolatie onder de vacht.
Dus in het kort: conditie opbouwen, netjes met stelling door de bocht en de pony beheerst laten lopen
Daar zit ook veel training voor jou in ts, jij moet ook in balans zijn. Helemaal omdat je een kleinere pony rijdt.
Kijk eens bij de grondwerktopics of longeertopics, daar staan veel leuke tips bij, er is ook een leuk topic over vrijheidsdressuur (ook daar moeten pony's goede spieropbouw kweken)
Maar ik vind het een superstoere pony