En toch blijft ze m'n kleine meisje.
(Foto's van een half jaar geleden)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stef_Diva schreef:Hoe houden jullie de grote reuzen goed op gewicht? Ik blijf het lastig vinden, hij krijgt onbeperkt hooi/voordroog aangevuld met maisbrok en probreed muesli. Kan hem nu aardig op gewicht houden, maar een paar flinke ritten en meneer valt in op z'n flanken... Wat geven jullie zoal? En wat werkt goed?
Stef_Diva schreef:Hoe houden jullie de grote reuzen goed op gewicht? Ik blijf het lastig vinden, hij krijgt onbeperkt hooi/voordroog aangevuld met maisbrok en probreed muesli. Kan hem nu aardig op gewicht houden, maar een paar flinke ritten en meneer valt in op z'n flanken... Wat geven jullie zoal? En wat werkt goed?

)

mrie schreef:8nnemiek, zo kijkend naar de foto van je zus en bartje geloof ik echt niet dat hij 1,80 is. Hoe groot moet dan je zwager wel niet zijn 2.10? We hebben het toch over schofthoogte, niet oorhoogte...