Zijn aftekeningen zijn heel bijzonder en jullie staan goed bij elkaar. Veel plezier toegewenst met deze hunk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Caatje87 schreef:Ik vind het een super leuke en knappe pony en daar kan je heel veel plezier aan beleven.
Maar ik sluit me wel helemaal aan bij xyzutu2. Zonder zadel rijden en zeker met regelmaat is niet fijn voor je pony. Zorg alsjeblieft dat je snel een goed zadel hebt!
janderegelaa schreef:Caatje87 schreef:Ik vind het een super leuke en knappe pony en daar kan je heel veel plezier aan beleven.
Maar ik sluit me wel helemaal aan bij xyzutu2. Zonder zadel rijden en zeker met regelmaat is niet fijn voor je pony. Zorg alsjeblieft dat je snel een goed zadel hebt!
Hele volksstammen deden vroeger niet anders dan zonder zadel rijden. Echt helemaal niks aan de hand. Zeker niet met zo'n licht veeertje erop.
CastaMickey schreef:Het halster heb ik op de bokt markt gekocht
Bedankt voor je tips Just_Sannee!
Caatje87: Ik ben druk op zoek naar een zadel en ik rijd nu 2 keer per week een halfuurtje ongeveer zonder al te zware inspanning
janderegelaa schreef:Caatje87 schreef:Ik vind het een super leuke en knappe pony en daar kan je heel veel plezier aan beleven.
Hele volksstammen deden vroeger niet anders dan zonder zadel rijden. Echt helemaal niks aan de hand. Zeker niet met zo'n licht veeertje erop.
Caatje87 schreef:janderegelaa schreef:
Tja als we allemaal gaan doen wat hele volksstammen vroeger deden![]()
Ik snap gewoon nooit zo goed dat mensen een paard aanschaffen en dan niet meteen een zadelmaker erbij halen voor een passend zadel. Maar goed dat is een andere discussie.
Had op dat moment niks wat hem past dus dan wordt het lastig. Ik weet nu de maten en er komt binnenkort een zadel waar ik de zadelmaker naar zal laten kijken.xSlvna schreef:janderegelaa schreef:
Wel met een fatsoenlijk bontvel onder hun kont en een fatsoenlijke zit