Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eight schreef:Mag ik je een wijze tip geven? Gewoon niet meer reageren![]()
Ik heb op mijn 8e mijn eerste pony gekregen van mijn ouders (die ook niets van paarden af wisten) en ik stond op een manege waar ik heeel veel heb geleerd. Inmiddels zon 14 jaar later een eigen stukje land met bak/stal etc. En de pony van toen heb ik nog steeds. Geen ongelukken gebeurd, goede begeleiding vanuit de manege over hoe je moest zadelen, rijlessen natuurlijk etc. Dus ja bokkers het kanmet de juiste hulp.
Eight schreef:Mag ik je een wijze tip geven? Gewoon niet meer reageren![]()
Ik heb op mijn 8e mijn eerste pony gekregen van mijn ouders (die ook niets van paarden af wisten) en ik stond op een manege waar ik heeel veel heb geleerd. Inmiddels zon 14 jaar later een eigen stukje land met bak/stal etc. En de pony van toen heb ik nog steeds. Geen ongelukken gebeurd, goede begeleiding vanuit de manege over hoe je moest zadelen, rijlessen natuurlijk etc. Dus ja bokkers het kanmet de juiste hulp.
geerke schreef:mijn vriendin heeft nog een leuke hengst te koop...een tinka's boy.Voor 85.000 euro....
paardgirl schreef:ik heb ook gelest mensen en ik zeg heel vaak enzo om dat ik geen zin in heb om al die dingen tetypen en mijn zus niks over mijn zus oke nee ze is geen instructeur maar wel bijna dus ...geerke schreef:mijn vriendin heeft nog een leuke hengst te koop...een tinka's boy.Voor 85.000 euro....
dat vind ik iets te duur maa het duurt nog wel ff voordat ik een paard koop/krijg
moet eerst verhuizen![]()
Yenni schreef:Weetje ts, koop lekker je paard, zet hem alleen in een wei, laat je zus hem inrijden, fok der een veulen mee, gooi der een niet passend zadel op. Ja joh allemaal goed. Paard word ook heel gelukkig...
Dit komt misschien hard over maar je neemt geen advies aan. Ik ben weg hier
mutsiii schreef:nouw nee dat is niet handig oke oke mensen ik ga wel op les en ja ik heb het met mijn ouders bezproken en ik wil een paard dat zinnentje is gwn om dat ik ander te veel moet typen en ikk ben pokemon verslaaft dus ja
Citaat:Hahah vang dan een ponyta en train die eerst![]()
Sorry droog grapje.
Ik rij al vanaf mijn 5de.. nu ben ik 21jaar en heb ik pas mijn eerste paard gekocht. ik ben heel blij dat ik eerst heb kunnen leren van alle andere paarden.
Ga eens kijken voor een verzorgpaard? kun je heel veel van bijleren.
.... leestmee schreef:mutsiii schreef:nouw nee dat is niet handig oke oke mensen ik ga wel op les en ja ik heb het met mijn ouders bezproken en ik wil een paard dat zinnentje is gwn om dat ik ander te veel moet typen en ikk ben pokemon verslaaft dus jaCitaat:Hahah vang dan een ponyta en train die eerst![]()
Sorry droog grapje.
Ik rij al vanaf mijn 5de.. nu ben ik 21jaar en heb ik pas mijn eerste paard gekocht. ik ben heel blij dat ik eerst heb kunnen leren van alle andere paarden.
Ga eens kijken voor een verzorgpaard? kun je heel veel van bijleren.
Er was vroeger een bokker genaamd pokemon. T kon haar zus wel eens zijn. Pokemon wilde een shet in een schuur houden en groentesoep voeren.
Ontopic TS ga lessen op een manege en leer eerst wat bij. Dit is vragen om ongelukken.