Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Channn schreef:Wat ik vooral denk te lezen is dat je je paard helemaal nog niet wil verkopen; je mist alleen een stukje lol en motivatie. Je geeft zelf al aan dat je deze lol en motivatie in anderen kunt vinden.
Het is hier al eerder gezegd en ook mij lijkt het daarom de beste optie om óf rond te gaan kijken naar een andere stal in de buurt, óf rond te gaan kijken naar mensen die hun paard op je huidige stal kunnen (en willen) stallen.
Succes en geef de moed nog niet op hoor!
je zit behoorlijk in de knoop zo te lezen.
Een aantal hebben even een pb van mij. Verder heb ik van iedereen alles gelezen, nogmaals heel erg bedankt voor al jullie reactie's!
), schriktraining, longeren, wandelen buiten, parcours lopen... Deed voor mij gewoon niks, ben echt in alle het plezier kwijt. Behalve in het gewoon bij haar zijn, lekker tutten of gewoon niks doen, daar kan ik nog wel van genieten..
)
Hij of vriendinnen zijn wel is mee, maar dan rij ik ook niet. Je kan hier nergens binnen zitten dus zij staan dan maar in de kou te wachten, dat vind ik ook niet fijn...
(naar een andere stal, niet terug naar mijn oude) Ik kan haar niet nu al verkopen, niet zonder zeker te weten dat ik er (als is het maar voor m'n eigen (schuld)gevoel) alles aan gedaan heb om het wel weer te laten werken, zoals het de afgelopen 2 jaar gewoon ging.

En om het dan maar steeds aan te blijven kijken, "want wie weet vind ik het over een half jaar wel weer leuk" dat doe ik niet. Ik doe geen half werk en als ik het 'zat' ben ga ik voor mijn fantastische merrie opzoek naar een baasje die met de volle 100% voor haar gaat