Rare tong uit de mond..l

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:57

Sabbelt ze okk echt op haar tong? Ik ken een paard die zichzelf dit aangeleerd heeft uit verveling, sommige paarden gaan weven of luchtzuigen, deze ging sabbelen :')

Overigens lijkt het me niet een slecht idee om de tandarts langs te laten komen. Hij moet toch 1 a 2 keer per jaar komen. Heb je hem nu iig al gehad.

En misschien meerdere bitten proberen? Kan zijn dat ze op een zachter bitje rustiger loopt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 16:51

xMaxxiee schreef:
Sabbelt ze okk echt op haar tong? Ik ken een paard die zichzelf dit aangeleerd heeft uit verveling, sommige paarden gaan weven of luchtzuigen, deze ging sabbelen :')

Overigens lijkt het me niet een slecht idee om de tandarts langs te laten komen. Hij moet toch 1 a 2 keer per jaar komen. Heb je hem nu iig al gehad.

En misschien meerdere bitten proberen? Kan zijn dat ze op een zachter bitje rustiger loopt

Nah echt sabbelen op haar tong is het niet. Meer of ze haar mond schoon likt. Maar vandaag was weer niks aan de hand.

Ja denk dat bit haar ook indd niet fijn zit. Wie weet kan ik daar iemand na laten kijken voordat ik bit weer in haar mond doe.

Mioux

Re: Rare tong uit de mond..l

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:06

beste hulp erbij is denk ik toch de tandarts ;) Is die inmiddels al geweest/gebeld voor een afspraak?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 17:40

Mioux schreef:
beste hulp erbij is denk ik toch de tandarts ;) Is die inmiddels al geweest/gebeld voor een afspraak?

Nee nog niet gebeld. Kon zelf niet doen en vader was ziek. Maar het is onder aandacht me vader zal bellen. Als zover is en weet meer zal ik even berichtje doen!