elenaMM77 schreef:de 'ome arie' lessen heb ik buiten beschouwing gelaten.. Heel af en toe mocht ik van mijn ouders (1-3x per jaar) een dagje ponyrijden bij Ome Arie.. een veredelde kinderboerderij, waar je voor 8 gulden 3 lessen had.. of als je heel veel mazzel had wel 5-6... Ene uur was beginners, andere uur gevorderd.. tussen de middag een uurtje lunch en daarna weer.. De oudere kinderen gaven de jongere les (ja, ook springen) en voor de beste oudere leerlingen had ome arie op dinsdagavond een instructeur, immers die moesten wat leren, om het anderen te kunnen leren
..
denk dat ik daar een keer of 8 geweest ben.. Maar om dat echt les te noemen, ik weet het niet.
na lang zoeken heb ik foto's gevonden van 'ome arie' en dacht ik zal jullie er nog even mee vermaken.
Laten we zeggen, dat dit soort 'maneges' niet meer bestaan.

) en voor de beste oudere leerlingen had ome arie op dinsdagavond een instructeur, immers die moesten wat leren, om het anderen te kunnen leren
... Zat ontzettend voorover en was bang dat ik er aan de achterkant af zou vallen als ik rechtop ging zitten, vond het overigens wel leuk
Die vriendin haakte af na nog geen half jaar, maar ik kan nog altijd niet zonder paarden. Ik rij dit jaar 38 jaar.
De lessen daarna vond ik zelf enorm goed gaan. Mijn moeder gaf wel eens tips wat ik beter kon doen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik deed het perfect vond ik zelf. Als ik nu de foto's terug zie.. 
Maar ik had er wel heel veel zin in (zowel voor, als tijdens en na die eerste les), daardoor heb ik de ene na de andere barrière weten te overwinnen.