Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Picasso schreef:Wauw, klinkt helemaal prima! Leuk zeg! Ik ben me wat aan het oriënteren: wil het liefst een grote E Forester, maar heb bijvoorbeeld ook al Haflingers voorbij zien komen waar ik heel gecharmeerd van was. Ik heb alleen inderdaad wel wat noten op mijn zang als het op bewegen aankomt, en dan bedoel ik niet dat ik een bewegingswonder op stal wil hebben, maar wel eentje die lekker mee kan komen tussen de WPN-ers. Ik vind de Schwartzwälder echt een plaatje om te zien zo op foto, want moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit eentje in levende lijve heb ontmoet. Maar super leuk om te lezen dat je zo lekker aan het sturen bent en ook nog fijn in de prijzen rijdt! Top!
Roosje_ schreef:Picasso schreef:Wauw, klinkt helemaal prima! Leuk zeg! Ik ben me wat aan het oriënteren: wil het liefst een grote E Forester, maar heb bijvoorbeeld ook al Haflingers voorbij zien komen waar ik heel gecharmeerd van was. Ik heb alleen inderdaad wel wat noten op mijn zang als het op bewegen aankomt, en dan bedoel ik niet dat ik een bewegingswonder op stal wil hebben, maar wel eentje die lekker mee kan komen tussen de WPN-ers. Ik vind de Schwartzwälder echt een plaatje om te zien zo op foto, want moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit eentje in levende lijve heb ontmoet. Maar super leuk om te lezen dat je zo lekker aan het sturen bent en ook nog fijn in de prijzen rijdt! Top!
Ik geef privélessen met Daan dus ik zou zeggen, kom gerust uitproberen